“Glädje ”

Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 13 september 2018 från mobil enhet

Trångt, god mat, sitta ut eller inne samt härlig personal msn kan tro att man är i Italien men icke mitt Sthlm City. Värt ett besök dag som kväll.

Datum för besöket: september 2018
Tack Thomaswilander

Omdömet skrevs 9 september 2018

Läcker italiensk mat när den är som bäst.Det finns bord både utomhus men mycket trångt och inomhus. Jag satt ute och värmelampor var på vilket var lite onödigt och varmt en varm sensommarkväll

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack Ingela53
Omdömet skrevs 3 september 2018 från mobil enhet

Mycket god mat (italienskt/medelhav) i trevlig miljö serverad att kunnig personal - rekommenderas starkt!

Datum för besöket: februari 2018
1  Tack Wilhelm L
Omdömet skrevs 3 september 2018 från mobil enhet

Fantastisk service. Allt från när vi ville lägga till 2 personer till vår bokning till matupplevelsen, meny med vinpaket. Gott,kunnigt, och trevligt. Supernöjda.

Datum för besöket: september 2018
2  Tack Lena A
Omdömet skrevs 29 augusti 2018

Den ganska begränsade menyn är vilseledande då huvudrätterna beskrivs utan tillägget att man måste betala extra för potatis, gratäng, pommes osv vilket gör att totalpriset blir klart högre än vad man får uppfattning om. Maten sedan är medioker, trista upplägg, färglöst, speciellt risotton som närmast var en grå gröt som inte smakade gott alls. Pastan bra kokt men felkryddad och utan finess. Finns mycket bättre Italienare att välja istället. Okey service men ganska stressad och ointresserad. Vi är vana restaurangbesökare och har bra koll.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Johan L

Resenärer som tittade på Restaurang Esperanza tittade också på

Besökt Restaurang Esperanza? Berätta vad du tyckte!