“Fru ”

Bra för: Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs oktober 18 2017 från mobil enhet

Alltid helt fantastiskt god mat och trevligt bemötande återvänder hit varje gång vi är i Stockholm

1  Tack Marie M

Omdömet skrevs oktober 18 2017 från mobil enhet

Har varit här och ätit ett antal gånger och alltid lika överraskad. Helt fantastiska råvaror av absolut bästa kvalitet. En liten guldklimp på Drottninggatan 77. Absolut
Nr 1. när man vill äta gott.

Tack Micke C
Omdömet skrevs oktober 17 2017 från mobil enhet

Maten var okej och känns hemtrevligt. Dock så var det en yngre kvinna där ikväll som var bland den mest otrevliga person jag någonsin mött i restaurangbranchen, sämre än bemötande man kan få på McDonalds. Hon sprang runt stressad som en antilop och när två gäster bredvid oss lämnade restaurangen så skulle hon ställa fram nya glas och etc. Hon kastar över den nya duken och är allmänt stressad så att jag också blir stressad. Jag ber henne då, på vänligast möjligaste sätt, att stressa ner lite på grund av att jag och andra gäster blir stressade av henne beteende. Får svaret med en snäsig ton "det är inga andra som har sagt till". Jag säger att jag vill gå till en restaurang för att njuta av min kväll och äta mat i lugn och ro. Då får jag svaret: "det är andra gäster som kommer", återigen med hennes tonfall. Hon går därifrån och står i baren och säger till hennes kollega "att ingen får byta bestick etc. på grund av att vi blir stressade". Min mamma som jag äter middag med, går upp och konfronterar henne och säger hur illa hennes beteende är och hon börjar tjafsa emot och brösta upp sig och växlar otrevliga ord mot min mamma. Då går jag emellan och säger att det hade räckt att du bett om ursäkt från första början och sagt att jag ska ta det lite lugnare.

Jag har aldrig någonsin blivit sämre bemött och kommer inte rekommendera någon att gå dit eller gå dit själv igen. Hennes servicenivå var urusel.

Visst folk kan ha en dålig dag men hon har inte dålig dag. Hon har absolut inget i servicebranchen att göra.

Tack Erik N
Omdömet skrevs oktober 16 2017

Mysigt ställe med bra service och god mat. Egna viner och olivolja (oljan kan du t.o.m köpa hem) Rekommenderas varmt.

Tack Ann-Louise A
Omdömet skrevs oktober 14 2017 från mobil enhet

Fantastisk god mat och riktigt härlig personal, kommer definitivt att besökas igen! Tack för en trevlig kväll.

Tack Malin K

Resenärer som tittade på Restaurang Esperanza tittade också på

Besökt Restaurang Esperanza? Berätta vad du tyckte!