“Kanonbra indisk mat”

Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Södermalm
Omdömet skrevs 14 oktober 2018 från mobil enhet

Jag är ett stort fan av indiskt. Indian Palace har riktigt god och vällagad mat. Vi tog varsin thali (curry thali och vegetarisk thali). Supermätta efteråt. Gott naan. Det verkar vara ett populärt ställe så var beredd på att sitta tätt intill andra gäster. Vi fick ett eget bord men vi såg andra gäster som fick dela bord. Det kan kännas lite trist och oprivat.

Tack MalinEOlsson

Omdömet skrevs 8 oktober 2018 från mobil enhet

Bästa indiska maten jag smakat på restaurang!
Den enda som stör är att borden står för nära varandra så man känner att man inte har sin privata zon.

Tack Azra B
Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Vi valde en maträtt där man hade flera olika små varianter man kunde äta, naan bröd mm. Super gott och maten serverades fort.
Den enda nackdelen var att man kände sig stressad av personalen, då de gav oss menyn när vi var klara med maten och torka bordet när vi prata, det fanns flera tomma bord men kändes som att vi tog för lång tid enligt dem.

Tack Sabina E
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Köpte Take-Away och blev väldigt glatt överraskad. Jättegod Korma med Garlic Naan. Bland den bästa jag ätit. Trevlig personal och snabb service.

Tack Rynning
Omdömet skrevs 21 juni 2018

Riktigt god indisk mat. Vi tog in en rätt med kyckling och mango. Medelstark. Kan rekommenderas. Hyfsade priser och bra service. Uteplatserna är ganska nära gatan men Västgötagatan är inte så hårt trafikerad som tur är.

Tack KTBergsten

Resenärer som tittade på Indian Garden tittade också på

Besökt Indian Garden? Berätta vad du tyckte!