“Bra mat”

Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Södermalm
Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Vi valde en maträtt där man hade flera olika små varianter man kunde äta, naan bröd mm. Super gott och maten serverades fort.
Den enda nackdelen var att man kände sig stressad av personalen, då de gav oss menyn när vi var klara med maten och torka bordet när vi prata, det fanns flera tomma bord men kändes som att vi tog för lång tid enligt dem.

Tack Sabina E

Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Köpte Take-Away och blev väldigt glatt överraskad. Jättegod Korma med Garlic Naan. Bland den bästa jag ätit. Trevlig personal och snabb service.

Tack Rynning
Omdömet skrevs 21 juni 2018

Riktigt god indisk mat. Vi tog in en rätt med kyckling och mango. Medelstark. Kan rekommenderas. Hyfsade priser och bra service. Uteplatserna är ganska nära gatan men Västgötagatan är inte så hårt trafikerad som tur är.

Tack KTBergsten
Omdömet skrevs 31 maj 2018

Vi kom dit i slutet av lunchruschen och när vi började fråga om att anpassa maten efter våra allergier/ matpreferenser så var servitören så otålig och icke tillmötesgående att vi kände oss som världens störst besvär för honom.
Om de inte kan anpassa maten så är det okej men skriv då inte i menyn att "om ni har allergier, säg till så löser vi det".

Servitören som tog emot oss var sjukt stressad, log inte och sade bara att saker inte gick att lösa. Men sedan visade sig att det visst gick. Så när vi fick maten var det inga problem och den smakade gott men bemötandet drog tyvärr ner hela upplevelsen...

1  Tack Paula T
Omdömet skrevs 25 april 2018 från mobil enhet

Riktig bra indisk mat med snabb service fick vi uppleva en lördag kväll. Vi hade inte bokat bord men det var inget problem. Maten smakade utmärkt och vi återkommer säkert någon gång i framtiden.

Tack Kalinorbrause

Resenärer som tittade på Indian Garden tittade också på

Besökt Indian Garden? Berätta vad du tyckte!