“Sjukt otrevlig personal!!!!”

Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Södermalm
Omdömet skrevs 31 maj 2018

Vi kom dit i slutet av lunchruschen och när vi började fråga om att anpassa maten efter våra allergier/ matpreferenser så var servitören så otålig och icke tillmötesgående att vi kände oss som världens störst besvär för honom.
Om de inte kan anpassa maten så är det okej men skriv då inte i menyn att "om ni har allergier, säg till så löser vi det".

Servitören som tog emot oss var sjukt stressad, log inte och sade bara att saker inte gick att lösa. Men sedan visade sig att det visst gick. Så när vi fick maten var det inga problem och den smakade gott men bemötandet drog tyvärr ner hela upplevelsen...

1  Tack Paula T

Omdömet skrevs 25 april 2018 från mobil enhet

Riktig bra indisk mat med snabb service fick vi uppleva en lördag kväll. Vi hade inte bokat bord men det var inget problem. Maten smakade utmärkt och vi återkommer säkert någon gång i framtiden.

Tack Kalinorbrause
Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Vi beställde Tikka masala samt en mixtallrik med lite olika smårätter och såser. Otroligt gott och till bra priser. Härliga indiska smaker. Restaurangen ligger lite dold men det var mycket gäster den kvällen vi åt här och trots det så var servicen bra och beställningarna kom snabbt på bordet. Värt ett besök!

Tack Perjan73
Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

Äntligen en ”riktig” indiskrestaurant! Fantastiskt god mat till rimliga priser! Glöm inte testa naanbrödet med kokos :)

Tack Ulrika B
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat men väldigt lite, beställde en kycklingrätt och det var 5 små bitar!
Tycker också att de kunde bjudit på en sallad till förrätt!
Glassen var också väldigt god men EN kula. Skulle rekommendera att ta en annan restaurang!

Tack Charlotte C

Resenärer som tittade på Indian Garden tittade också på

Besökt Indian Garden? Berätta vad du tyckte!