“Lunch”

Rankad som nr 496 av 3 410 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Jag var där för lunch med en kompis och mat smaker jättegott och var snart. Jättegärna igen! God pris också.

Datum för besöket: april 2017
Tack oleneumann

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Tyvärr upplevs det som löpande bandet på en industri. Inte mycket kärlek
Ribsen var överkokta och sedan dödade i mycket glaze.
Köttet var ok men inte mer.
Ni måste leverera bättre om ni vill vara en bra köttrestaurang...

Datum för besöket: juni 2017
Tack jojje_the_king
Omdömet skrevs 26 maj 2017

Köttgrytan var god med dess tillbehör. Fick varma vetetortillas till. i MINIformat och bara 3 styck. Inget för en vuxen man precis. Det smakade bra men jag var definitivt inte mätt när jag gick därifrån. Mina vänner åt Ribbs och det var definitivt rikligare med mat. Fel val helt enkelt! Men personalen var glad och trevlig.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Rosenboms
Omdömet skrevs 3 maj 2017

i det stora hela får det godkänt. Mycket lätt saltat och kryddat. Köttet upplevde jag som i det segaste laget. Däremot så var det perfekt grillat. saftigt och fint.

Datum för besöket: juni 2016
Tack 338WM
Omdömet skrevs 4 april 2017 från mobil enhet

Vi var inte jättehungrig så vi beställde en tallrik med revben och delade på två. Kanongott . Har varit här tidigare trevlig personal och lagom ljudnivå . Kommer gärna tillbaka

Datum för besöket: april 2017
Tack 449anetten

Resenärer som tittade på Texas Longhorn Fleminggatan tittade också på

Besökt Texas Longhorn Fleminggatan? Berätta vad du tyckte!