“God fisk en hektisk lördagslunch”
Omdöme om Kajsas Fisk

Kajsas Fisk
Boka med
Kajsas Fisk har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 11 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs mars 8 2017

En lördagslunch i Hötorgshallen innebär mycket folk. En lunch på Kajsas Fisk är lika med kö. Populärt, trångt, fullt med folk både i restaurangen och i gångarna utanför. Vi hade tur som fick tips av en servitör om två platser så vi slapp köa så länge. Halstrad rödingfilé satt som en smäck. Man fick skapa sitt eget lugn och passa på att titta på alla kunder i affärerna omkring. Det var helt ok, men inte något för någon som vill äta i lugn och ro, kanske.

Tack Peter T

Omdömet skrevs februari 18 2017 från mobil enhet

Lunchade här, mycket trevlig och service inriktad personal. Lite stökigt kring lunchtid. Ingen exceptionell smakupplevelse men lagom stora portioner, prisvärt.

1  Tack Misha A
Omdömet skrevs februari 13 2017

Perfekt lunch om man är i stan å vill ha fisk!
Riktigt perfekt å sopa åt sig en flaska vin till för 220:- så flyter dagen på lite lättare efteråt.

Visst e fisksoppan god men det finns en del annat som också e götta på menyn så köpa vad som helst å bli nöjd...

Tack gnuken
Omdömet skrevs februari 9 2017 från mobil enhet

Läst mycket bra om restaurangen. Förväntningarna var höga. Jag vet inte om jag fick sista portionen eller om jag bara hade otur, men min fisksoppa hade knappt någon fisk eller skaldjur i sig, ca 100 kr för buljong och aioli känns sådär.

Tack Anders K
Omdömet skrevs februari 6 2017 från mobil enhet

Var tveksam till en början då jag inte är en fiskmänniska, men oj... verkligen oj vilket underbart ställe. Kön var lång när vi kom vid lunchtid en fredag men vi kände att om kön är lång så måste det vara bra. Och det var de, väldigt bra.

Vi åt rödspätta med dillsås och räkor samt pressad potatis, och en klassisk toast skagen. Toast skagen är bland det godaste jag vet och jag blev inte besviken.

Personalen hade fullt upp men missade inte någonting, det var service från första början. I och med att stället ligger i Hötorgshallen så finns det mycket att titta på mellan tuggorna. Åker ni till Stockholm så måste ni luncha på Kajsas Fisk. Jag kommer göra det varje gång!

Tack Charlotte B

Resenärer som tittade på Kajsas Fisk tittade också på

Besökt Kajsas Fisk? Berätta vad du tyckte!