“En härlig middag ”

Rankad som nr 144 av 3 472 Restauranger i Stockholm
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Vi stannade till på denna härligt lilla restaurang för att äta middag. Vi blev varmt välkomna av trevlig och hjälpsam personal, vi blev rekommenderade att äta lammfilé och älghamburgaren, så det valde vi och det var väldigt gott och vällagad, testade även argentinsk ost till förrätt, otroligt gott.
Vi rekommendera att ni stannar till där för att äta middag där när ni är i Gamla stan.

Tack Micke L

Omdömet skrevs 15 december 2017 från mobil enhet

Vi börjar med miljön, i varje fall inne var det mysigt, listig inredning gjorde att lokalen kändes större än vad den var. Maten kom snabbt och servicen var bra. Hur var då maten? Jotack, den var god. Inte fantastisk, men god. Priset var helt okej.

Tack BoSibbmark
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Jättebra och mysig krog i gamla stan.. Rekommenderas verkligen
Snabb och effektiv service lammfilen var utmärkt

Tack odd s
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

En enkelt inredd restaurang med fin atmosfär! Lättillgängligt vid bordsbokning vilket är bra!

Vi åt hängmörad biff resp . lammfil'e.
Köttet smakade bra, men maträtterna kändes lite väl enkla.

Servicen bra, bra vinrekommendationer.
Summa sumarum - en helt ok middag!

Tack 534olaa
Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Enkel avskalad och mysig miljö, god service och en mycket god hängmörad biff. En trevlig Argentinsk restaurang i Gamla Stan. Kommer absolut gå tillbaks.

Tack lillamammaChris

Resenärer som tittade på Restaurang Samborombon tittade också på

Besökt Restaurang Samborombon? Berätta vad du tyckte!