“God mat ”

Rankad som nr 147 av 3 391 Restauranger i Stockholm
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Jättebra och mysig krog i gamla stan.. Rekommenderas verkligen
Snabb och effektiv service lammfilen var utmärkt

Tack odd s

Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

En enkelt inredd restaurang med fin atmosfär! Lättillgängligt vid bordsbokning vilket är bra!

Vi åt hängmörad biff resp . lammfil'e.
Köttet smakade bra, men maträtterna kändes lite väl enkla.

Servicen bra, bra vinrekommendationer.
Summa sumarum - en helt ok middag!

Tack 534olaa
Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Enkel avskalad och mysig miljö, god service och en mycket god hängmörad biff. En trevlig Argentinsk restaurang i Gamla Stan. Kommer absolut gå tillbaks.

Tack lillamammaChris
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Trevlig miljö lagom stort. Bra snabb service av personal. Maten god trots att det INTE var mer än 5! Biffbitar i min pasta! Kunde varit mer av kött å mindre pasta. Toaletten charmig med levande ljus och rosor vid handfatet. Men vi var ju där för maten....

Tack Åsa E
Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Vi svängde in, var där för ca 7 år sen och hade höga förväntningar men blev besviken. Kanske bytt ägare men vad som då var en familjeägd mysig restaurang hade blivit en klassisk turistfälla med smaklösa versioner av typisk svensk husmanskost och ganska sjabbig känsla i allmänhet.
Välbesökt men skulle inte rekommendera och vill inte att besökare i huvudstaden får det intrycket av svensk husmanskost.

Tack Nina E

Resenärer som tittade på Restaurang Samborombon tittade också på

Besökt Restaurang Samborombon? Berätta vad du tyckte!