“God mat”

Rankad som nr 140 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Enkel avskalad och mysig miljö, god service och en mycket god hängmörad biff. En trevlig Argentinsk restaurang i Gamla Stan. Kommer absolut gå tillbaks.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack lillamammaChris

Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Trevlig miljö lagom stort. Bra snabb service av personal. Maten god trots att det INTE var mer än 5! Biffbitar i min pasta! Kunde varit mer av kött å mindre pasta. Toaletten charmig med levande ljus och rosor vid handfatet. Men vi var ju där för maten....

Datum för besöket: september 2017
Tack 158_sae
Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Vi svängde in, var där för ca 7 år sen och hade höga förväntningar men blev besviken. Kanske bytt ägare men vad som då var en familjeägd mysig restaurang hade blivit en klassisk turistfälla med smaklösa versioner av typisk svensk husmanskost och ganska sjabbig känsla i allmänhet.
Välbesökt men skulle inte rekommendera och vill inte att besökare i huvudstaden får det intrycket av svensk husmanskost.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Nina E
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Ville äta på en argentinsk restaurang då de brukar hat det i vårt tycke godaste kötträtterna. Biffen var helt ok dock ingen smakupplevelse renfilén var god o tillbehören både passande o goda. Vinet vi ville ha var slut m vi fick ett annat i samma prisklass, 320kr
Nöjda m det blir nog inget återbesök

Datum för besöket: juli 2017
Tack AnitaTommy
Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Vi hittade en trevlig Argentinsk restaurang på vår promenad i Stockholm. Vädret var ok så vi kunde sitta ute, borden lite lutande pga att trottoaren inte var helt plan. Det gjorde inte så mycket. Maten välsmakande, ej heller speciell dyrt. Innemiljön såg inbjudande ut för besök vid sämre väder. Lugnt och skönt på gatan där vi satt då den är bilfri! Servicen personlig och mycket bra!

Datum för besöket: juni 2017
Tack 53_kew

Resenärer som tittade på Restaurang Samborombon tittade också på

Besökt Restaurang Samborombon? Berätta vad du tyckte!