“God Pizza!! ”

Bambino’s Tolv Stockholm
Rankad som nr 2 731 av 3 415 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Väldigt God Pizza!!
Stor och kanske Lite för mycket fyllning :)
Väldigt bra och god pizza bröd/ deg!!!

Tack Pia L

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Ta inte inte plattan med kalkskuret om ni ni förväntar er grillade grönsaker
Här används konserver långt under förväntan
Servitören hade inte tid att ta bort extra glas på borden
Det hade även varit trevligt om tomma glas och flaskor dukades av
Ja här blir det inga mer besök från osd

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Inredningen och lokalen charmig, och en bra mozzarella...men där stannar det positiva. Mediokra varmrätter till rätt höga priser (179 kr för en pasta), den minsta bruschettan du ätit för 119 och dessutom fick vi vänta närmare en timme på maten trots att restaurangen bara var halvfull. Servicen närmast undvek oss, troligtvis för att maten dröjde och var generellt ointresserade. Mest trist var ändå att maten smakade "jasså".

Tack Joakim W
Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

Bra meny, bra mat, god service.

Förrätterna med räkor och kammusslor med fullt av vitlök var perfekta med ett lätt bröddopp.

Hamburgaren med en rejäl bit mozzarella var uppskattad av hamburgerälskaren och de två pastarätterna var rejäla portioner med bra smaker.

Tack sjoberga
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Var där med vänner före DIF-Hammarby-derbyt. Vi var fem och tvingades samsas på en yta avsedd för fyra, med en servitör som inte villa lägga till en stol vid kortkanten. Bättre mat än befarat på ett sådant ställe, risottot verkade bra och min pizza var tämligen OK. Hyfsat snabb service och med möjlighet till bowling och matchbeskådande på storskärms-tv.

Tack Karim K

Resenärer som tittade på Bambino’s Tolv Stockholm tittade också på

Besökt Bambino’s Tolv Stockholm? Berätta vad du tyckte!