“Smaklöst men fin service!”

BarCelona Tapas & Bar
Boka med
BarCelona Tapas & Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 437 av 3 396 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt och fint bemötande men väldigt smaklös mat och smaklösa tapasrätter. Som uppvärmd micromat och saknade både finess och spansk känsla.

Tack Ulrika K

Omdömet skrevs 21 mars 2018

BarCelona Tapas och Bar är populärt och är helt Ok för att ta en öl eller två och träffa vänner. Men maten - trista, oinspirerade tapas som ibland är direkt dåliga, Undvik maten.

Tack Peter K
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Många olika tapas rätter att välja på. Mycket mat på tapas rätterna. Trevlig personal. Tänk på att boka bord innan.
Be att få sitta längre in och inte i början vid entré då gästerna glömmer och stänger dörren, det blev kallt.

Tack Liza9193
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Vi har ätit på detta ställe förut, det är ett ställe som funnits i många år. Det finns många goda tapas att välja på. Perfekt att äta här om du bara är lite hungrig och bara vill ha lite grann. Man kan beställa några rätter och dela på. Jag gillar patatas bravas och calamares bäst. Jättebra att de har öppet sent eftersom vi var på teater innan som inte slutade förens kl. 22.00.

Tack Anna E
Omdömet skrevs 8 november 2017

Fick sittplats trots att vi inte bokat bord. Maten var jättegod och personalen var bra! Tänk på att boka bord här om du vill få en plats!

Tack flisen56

Resenärer som tittade på BarCelona Tapas & Bar tittade också på

Besökt BarCelona Tapas & Bar? Berätta vad du tyckte!