“Värt ett besök igen”

Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 4 maj 2019 från mobil enhet

Vi hade inte bokat något bord men de ordna ett för 3 personer på en gång när vi kom vid 2030, det var ungefär halvfullt under kvällen.
Stolarna är inte sköna att sitta på under en längre tid och blir lätt trångt.
Servicen från tjejerna var grymt bra, de hade koll och var snabba med samtliga gäster upplevde jag.
Vi tog en Meze tallrik i förrätt, den var bara så där, kändes som om denna tallrik var upplagd tidigare under dagen för att spara tid.
Jag valde oxfilé medium och den var av bra kvalité, perfekt stekt och mör. Tillbehören på tallriken likaså.
Vännerna beställde entrecote och deras kött var bara ok.
Att oxfilén var så pass bra gör att jag sätter en 4a i betyg på helheten.

Datum för besöket: maj 2019
Tack 71aaan

Omdömet skrevs 25 april 2019

Vi ville äta grekiskt och beställde bord på Kamarina. Blev mycket väl bemötta, åt deras goda lammfilé med toppengod tsatsiki, dragonsås och smarrig potatis. Portionerna är väl tilltagna, man blir mätt. Vi delade på en bit chokladtårta, som var helt delikat.
Lokalen är liten och trång, men mysig. Beställa bord är ett måste!
Vi kommer tillbaka för att prova fler rätter.

Datum för besöket: april 2019
Tack Ewy L
Omdömet skrevs 17 mars 2019 från mobil enhet

Var tillsammans med några vänner på Restaurang Kamarina i Stockholm. Vi blev mycket trevligt och vänligt mottagna, och visades till vårt reserverade bord. Fick en bra meny med många valmöjligheter. Vi valde lite olika rätter och efter middagen summerade vi alla att det smakat fantastiskt gott, och att det också varit mycket trevlig personal som servat.
Ljudnivån hade inte heller varit allt för besvärande, trotts att det var fullsatt, som det annars ibland kan vara.
Bara fina rekommendationer från vårt gäng alltså!

Datum för besöket: mars 2019
Tack widdew
Omdömet skrevs 24 februari 2019

Vi var ett sällskap på sju personer som besökte Kamarina igår. Vi blev rekommenderade av en god vän att gå hit och det överträffade alla förväntningar. Lammfilén var fantastisk. Det var gott och väl tilltagna portioner. Även förrätterna var bra. Dessutom var personalen otroligt trevliga, hjälpsamma och alltid med ett glatt leende. Vi kan varmt rekommendera Kamarina för den som vill ha god grekisk mat. Lokalen är lite slamrig och kanske inte den mysigaste men, som sagt, maten och stämningen väger upp det.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Anders S
Omdömet skrevs 19 februari 2019 från mobil enhet

27 personer på plats för att fira en vän. Vi hade förbeställt varmrätter och beställde dryck och för/efterrätter på plats.

Alltså de var så galet proffsiga. Alla fick mat samtidigt och dryck påfyllt vartefter. Maten fantastisk god och personalen missade inte ett enda tomt glas. Har varit på fler ställen med större sällskap och det har aldrig varit i närheten av så här bra.
Bra priser också

Datum för besöket: februari 2019
Tack sandrabF3151RE

Resenärer som tittade på Kamarina tittade också på

Besökt Kamarina? Berätta vad du tyckte!