“Ok men väldigt dyrt”

Rankad som nr 2 av 33 Bagerier i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Både mat och dryck är helt ok men inte mer. Servicen var också ok även om det kanske var lite väl låg bemanning. Däremot rycker en poäng för priserna, ifall man tar 40kr för kaffe och 30kr för bulle förväntar jag mig något mer än något jag få vart som helst.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Wallgren

Omdömet skrevs 5 november 2019 från mobil enhet

Varm chokladen var kall. Kafeterian saknar toalett. Platserna ej bekväma. Men rimligt med antal folk.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack 100fadih
Omdömet skrevs 31 december 2018

Var ute i mellandagarna och bestämde oss för att dricka kaffe och valde Bröd&Salt. Vilket var ett misstag. Tråkigt bemötande. Blev avsnäst när vi ställde frågor. Svindyrt kaffe serveras i pappmuggar. deras
Kan inte rekommen

Datum för besöket: december 2018
Tack RoyneH
Omdömet skrevs 24 november 2018 från mobil enhet

Svängde in här med mina väninnor vid lunchtid för att se vad som erbjöds. Några av oss testade på deras panpizzor som de dessvärre hade liggandes "öppet" vid kön. Dock värmde de pizzorna som var en liten tröst. Väldigt få platser och trångt för både kunder och personal. Pizzan jag tog hade potatis, blåmögelost, valnötter och rosmarin på sig, som tyvärr lät godare än vad det var. Gillade framför allt inte potatisen på pizzan. 69 kronor är dessutom lite för mycket för lite deg och topping. Bullarna var däremot goda och färska.

Datum för besöket: november 2018
Tack SofiaEkBerggren
Omdömet skrevs 7 november 2018

Mycket trängsel och fint upplägg gör att det blir en något krånglig betygssättning. Bra utbud, men långa köer. Är det värt? Nej, det finns andra ställen i Gamla stan som har minst lika bra utbud!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Miguel d

Resenärer som tittade på Brod & Salt tittade också på

Besökt Brod & Salt? Berätta vad du tyckte!