“Servicen behöver snäppas upp”
Omdöme om Ling Long

Ling Long
Rankad som nr 251 av 3 338 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Menyn var svår att tolka och den var kladdig på papper. Svårtolkad meny. Maten var helt ok men inget wow. Servitrisen var måttligt intresserad och det var länge sedan jag var på restaurang och inte blev uppassad. Detta drog tyvärr ned intrycket för oss alla. Fin lokal i övrigt.

Tack Tellusbo

Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

En smakupplevelse som jag tar med mig länge. Asiatisk mat, en av mina absoluta favoriter. Här blev jag inte besviken. Urvalet var inte så
stort, men det är kanske därför det också kan hålla hög kvalitet Drinkarna får en extra ⭐️

Tack mial479
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Toppen middag!!
Supergod middag som bestod av flera mindre rätter. Vi var ett sällskap på 4 och delade på maten, en absolut prisvärd middag. Mysig lokal med en lagom ljudnivå. Trevlig service. I sällskapet hade vi svårt att komma överens om vilka rätter vi skulle välja så vi bad om hjälp och fick en meny serverad, toppen bra och enkelt!!

Rekommenderas :)

Tack theaa172
Omdömet skrevs 22 maj 2020 från mobil enhet

Bra service och maten kom snabbt, mycket olika smaker, men jag saknade kötträtter och blev aldrig riktigt mätt.

Datum för besöket: september 2019
Tack 71ulrikag
Omdömet skrevs 18 maj 2020 från mobil enhet

Trevlig restaurang med bra veganska (och glutenfria) alternativ. Trevlig service och en skön miljö! Bra asiatiska smaker och fräscha råvaror.

Datum för besöket: maj 2020
Tack LinneaFunered

Resenärer som tittade på Ling Long tittade också på

Besökt Ling Long? Berätta vad du tyckte!