“Gott och fräscht”

Rankad som nr 29 av 152 Smått och gott i Stockholm
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Åt sushi bowl som var mycket god och matig. Rent och fräscht och trevlig personal, var där på lunch. Vi besökte resturangen på Odengatan.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack KatarinaK279

Omdömet skrevs 19 april 2020 från mobil enhet

Vi har rest runt i hela världen och aldrig ätit sushi med majonnäs. Upptäckte det när vi hade kommit hem och ringde dem men de svarade inte. Ringde dagen efter och då fick vi luren i örat. De borde ha frågat oss om vi ville ha majonnäs på sushin.
Aldrig mer Yume sushi... finns så många andra restauranger att gå till.

Datum för besöket: april 2020
Tack GunillaBy
Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

Stockholms bästa sushi till rimligt pris! Väldigt litet och mycket folk, men så himla gott. Rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2019
2  Tack zetterbergemma
Omdömet skrevs 25 mars 2019 från mobil enhet

Riktigt smultronställe med magisk sushi som har det lilla extra. Rimliga priser för sushi av hög kvalitet. Ta med och sätt sig på en bänk i närområdet så har du en härlig sommarlunch.

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack filusullus
Omdömet skrevs 16 mars 2019 från mobil enhet

Detta är som ett hål i väggen med12-14 sittplatser. Fräsch sushi med ganska små nigiribitar och tyvärr lösa maki. Betyget på stället skulle vara i topp om rullarna var lite hårdare rullade.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Bodencatten

Resenärer som tittade på Yume Sushi tittade också på

Besökt Yume Sushi? Berätta vad du tyckte!