“Supersushi”

Rankad som nr 187 av 3 369 Restauranger i Stockholm
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

Dagens rätt är det de flesta tar. Inte konstigt eftersom den är delikat. Hit kommer jag gärna igen...snart.

Tack Tobbe R

Omdömet skrevs 16 september 2017

... tänkte jag men lät mig ändå lockas med till Indio på Kocksgatan och jag blev som nyfrälst. Indio serverar en sushi enligt ett nytt koncept - det peruanska. En fröjd för ögat när det serveras och själva förtäringen av densamma förhöjde upplevelsen till en maximal-upplevelse. Restaurangen är något trång med också gemytlig. Personalen är observant och bjuder gärna på sig själva utan att vara påträngande eller magistrala. Vi var tre personer som delade på en sammansatt meny, där den sotade laxen var kronan på verket. Jag äter gärna sushi igen, men den ska vara peruansk.

Tack Gunnar E
Omdömet skrevs 14 september 2017

Trevlig bemötande, hjälp att hitta rätter till allas belåtenhet.Väl på bordet kom rätter med goda spännande smaker för såväl smaklökarna som ögat.

Tack larseric2016
Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Eftersom jag hört gott om restaurangen gick jag hit för en lunch. Jag tog en "Donburi", en rätt i skål med ris i botten och fisk och grönsaker ovanpå. Det hela var kryddat med en klutt chilimajonäs. Inte illa, men långt ifrån inovativt. Men jag kan tänka mig att prova igen.

Tack persvanbergstockholm
Omdömet skrevs 12 september 2017

Be att få se menyn innan servitören frågar om ni vill ha något och anta inte att något ingår, för det gör det inte.
Vi blev "erbjudna" vatten och chips medan vi väntade på sista personen från sällskapet, vilket kostade oss 59kr för chipsen och 66kr för vattnet (kolsyrat vatten i tillbringare).
Vi hade även två servitörer vilket gjorde det lite rörigt.
Ljudnivån på musiken var lite för hög vilket tillförde till en stressad stämning.
Den korta sittningen på 2 timmar tillförde även till en stressad stämning.

Bra sushi och kul med tillagade Peruanska sushibitar och jämföra med de mer klassiska japanska varianterna.

Tack Gustav P

Resenärer som tittade på Indio Kitchen tittade också på

Besökt Indio Kitchen? Berätta vad du tyckte!