“Himla bra och spännande rätter”
Omdöme om Le Nom

Le Nom
Rankad som nr 173 av 3 409 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Beskrivning: Stämningen och kulturen på Restaurang Le Nom är en lika stor del av upplevelsen som maten.
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Från ägarna till favoriten Bar Nombre runt hörnet finner du genomtänkta rätter med mycket bra råvaror. Blir bara bättre och bättre. Perfekt med mellanrätter så du kan få smaka mer. Tips är att ta in flera och dela, brukar alltid vi göra.

Datum för besöket: september 2016
Tack Sofiestamfjord

Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Kunnig och serviceminded personal. Maten är mellanrätter och allt är väldigt gott. Kreativ matlagning med välkomponerade smaker. Trevlig och lugn miljö.

Datum för besöket: juni 2017
Tack 152matsp
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Avtackning av kollegor fick mångdubbelt mervärde med god fyrarätters och gott vin. Trevlig personal och gemytlig stämning. Rekommenderas!

Tack mikaels692
Omdömet skrevs 14 maj 2017

Spännande och annorlunda mycket smakrik mat samt fin presentation. Prisvärt därtill. Trevlig och kunnig personal som rekommenderade bra viner. Vi tyckte även om den avslappnade och mysiga atmosfären. Vi alla tyckte att Le Nomt är en av de trevligaste restauranger med "outstanding" god mat som vi har varit på. Vi återkommer gärna så snart som möjligt

Tack Anita C
Omdömet skrevs 6 maj 2017 från mobil enhet

Vi var ett gammalt gäng som strålade samman. Tidigare varit däe på Paza Luna o sen DeVille.
Det var bara så bra. God mat fantastisk service , stämning i topp -hela kvällen. Hit går vi snart igen-Toppen!

Tack 55mia

Resenärer som tittade på Le Nom tittade också på

Besökt Le Nom? Berätta vad du tyckte!