Omdömet skrevs 12 februari 2020

Litet rum med mkt modern inredning, ingen privacy i badrummet, man kunde titta in på varandra. Toarulle-hållaren var omöjlig att byta. Personalen var mycket trevlig och de var glada och vänliga. Jag föredrar ett rum där man kan stå vid fönstret och slipper krypa upp i sängen för att titta ut. Compact-living-känsla. Frukosten var mycket bra. Det var skönt att vistas i de gemensamma utrymmena som t.ex. baren. Synd att restaurangen inte var öppen på helger.

Tack matintresserad741
Omdömet skrevs 10 februari 2020 från mobil enhet

Litet rum men sov otroligt bra i mjuka sängen med många kuddar. Helt ok badrum. Mycket bra frukost. Läget är riktigt bra, hotellet ligger på en lugn gata några minuter från Sveavägen. Perfekt hotell för en natts vistelse, till ett bra pris.

Tack TarjaSandquist
Omdömet skrevs 6 februari 2020

Litet hotell med ett litet mysigt rum. Inget busliv från nån gata. Bra frukost och lagom mycket att välja på. Mysig liten bar med sköna fåtöljer att bara sitta o njuta i. Mycket nära till dit jag skulle så det blev faktiskt lite sovmorgon

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack connyqwarforth
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Ett trevligt bemötande i reseptionen trevligt rum och svalt! Rent och fräscht sköna sängar. Trevlig restaurang med god mat och dryck. Frukosten var väldigt bra mycket att välja och mycket frukt och grönsaker. Lite trångt i matsalen.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack niinaan
Omdömet skrevs 11 januari 2020

Fantastiskt hotel med centralt läge, nära till restauranger,bio mm,frukost,sängar,städning 5+.Men det bästa sparar vi till sist personalen, det bästa bemötande vi varit med om,ett stort tack säger vi!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack GoPlaces687169