Öppet i dag: 09:00 - 22:00

restoken007
Stockholm, Sverige
Läs alla 537 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 33,58 US$
Abbamuseet
319 omdömen
från 35,69 US$
från 104,61 US$
från 22,72 US$
Mer information

En av bästa upplevelser som du kan ha i Stockholm. Personalen är så trevliga och kunniga och man kan aldrig berömma dem nog. Värma rekommendationer till alla som vill ha utmaning och fun!
Fedja och Amra

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack fedja j
Omdömet skrevs 1 maj 2021

Vi gjorde Da Vinci quest som födelsedagsfirande och det var ett helt perfekt sätt att utföra en aktivitet på och samtidigt ta hänsyn till covid. Upplägget var magnifikt! Vi visste inte vad vi skulle förvänta oss innan men efteråt var vi alla MER än nöjda. Det var klurigt, spännande och roligt och spelmästaren var engagerande och tydlig. Samtliga i teamet skrattade efteråt åt hur vi måste ha sett ut när vi sprang genom olika delar av gamla stan för att hinna men under spelets gång var vi så uppe i själva spelet att vi knappt såg andra människor omkring oss! Tack för en minnesvärd och rolig stund, vi kommer definitivt tillbaka och testar era andra escape rooms inom kort.

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack restoken007
Omdömet skrevs 26 april 2021

Första gången jag provade ett Escape Room.
Så roligt och spännande!
Klurigt upplägg, väldigt positiv och engagerad personal. Kommer gärna tillbaka!

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack 140karolinah
Omdömet skrevs 17 april 2021 från mobil enhet

Superroligt och personalen som jobbade där var verkligen toppen! Vi körde The Break In och hela sällskapet var eniga om att vi måste köra fler av deras rum. Rekommenderar starkt!

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack 1102lucas
Omdömet skrevs 26 mars 2021

Bra inlevelse av kvinnan som inleder resan till en rolig upplevelse! bästa hittills!! bra med en "walkie talkie" istället för en knapp man ska trycka på för att få ledtrådar

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack anna93a