“Skollunch”

Rankad som nr 149 av 3 650 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 21 oktober 2022 från mobil enhet

Jag tycker att maten var otroligt god och jag uppskattar verkligen maten som skollunch då jag orkar med skolan bättre

Tack H4533WKlisaf

Omdömet skrevs 20 oktober 2022 från mobil enhet

Bra service och trevlig personal härlig omgivning. Jag tycker främst att de fem stjärnorna kan baseras på den snabba servicen

Tack hjalmare841
Omdömet skrevs 20 oktober 2022 från mobil enhet

snabb service gott och gratis bröd! mysig restaurang i söderhallarna med god mat och bra musik! rekommenderar:)

Tack emeliem455
Omdömet skrevs 20 oktober 2022 från mobil enhet

Väldigt gott bröd och carbonara var också jöttegott. Bra service och det finns inget dåligt jag kan komma på.

Tack GoofyAhh
Omdömet skrevs 20 oktober 2022 från mobil enhet

Bästa pasta resturangen, älskar matten, personalen och brödet är jättegott. Om du gillar pasta är här då.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack williameJ584RD

Resenärer som tittade på Pasta Gudfadern tittade också på

Besökt Pasta Gudfadern? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.