“Toppen!”

Rankad som nr 149 av 3 650 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 13 oktober 2022

Gott, mycket mat, supertrevlig personal och billigt. Kommer definitivt att besöka restaurangen igen.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 796tanjaa

1923 av 145 omdömen

Omdömet skrevs 12 oktober 2022 från mobil enhet

Bästa restaurangen i saluhallen utan tvekan. Bra service och fantastisk mat. Pasta av högsta kvalitet. Rekommenderar starkt om du har vägarna förbi.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Carl-Ivan A
Omdömet skrevs 10 oktober 2022

Väldigt fint är det när man kliver in bland dom små restaurangerna vid Medborgarplatsen. Tar man rulltrappan ner blir det lite mörkare a la 70-tal, men väldigt mysigt! Restaurangen har många sittplatser och inredningen är en blandning av både det ena och det andra. Det finns väldigt många olika pastarätter att välja mellan. Under lunchtid kan man få jättemycket jättegod mat för UNDER HUNDRALAPPEN! Till förrätt så ingick det soppa, bröd, jättegod mjukost och salladsbuffé. Grönsaksoppan var jättegod och salt, precis min smak. Dock var skeden lite onödigt svår att äta med... Brödet var jättesmarrigt! Salladsbuffén var fylld med olika goda grönsaker. Det som kom som en överraskning var att det i salladsbuffén fanns något som såg ut som fiskpinnar men jag tänkte att det måste nog vara något annat panerat... men det var precis vad det såg ut som: kalla fiskpinnar. Det fanns vatten och saft. Mitt sällskap valde Gnocchi al Forno och jag tog Carbonara. Båda rätterna var väldigt goda men jag tror att gnocchin var vinnaren. Det enda jag saknade var lite mer parmesan, men det kunde jag ju faktiskt gått och bett om.
Om du gillar pasta så rekommenderar jag verkligen att du tar dig till Gudfadern!

Datum för besöket: april 2022
Tack storasysterhelena
Omdömet skrevs 20 september 2022 från mobil enhet

Helt fantastiskt besök på pasta gudfader med mina vänner från Värmdö gymnasium maten var fantastisk och personalen var jättetrevliga

Datum för besöket: september 2022
Tack Love J
Omdömet skrevs 19 september 2022 från mobil enhet

Smarrigaste pastan jag dammat sen 2013, mysigt ställe, underbar personal, inte snåla med bröd, riktigt krispigt och gott nybakt bröd

Datum för besöket: september 2022
Tack Lildonnyfanboy

Resenärer som tittade på Pasta Gudfadern tittade också på

Besökt Pasta Gudfadern? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.