Omdömet skrevs 25 mars 2020

Man möts vid entrén av artiga och serviceinriktad personal även i dessa tider därav vi vet att turismen lider väldigt mycket. Scandic har nu varit tvungna att förändra sitt frukost till frukostpåsar i nuet vilket man förstår. En speciell hyllning till den trevliga tjejen i Fronten som heter Lusia, jag behövde lite mer val till frukosten och fick bra och snabba lösningar från henne.
Jag hoppas att allt ordnar sig igen!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack F9713216545454545458
Voyage672475, Front Office Manager på Scandic Upplandsgatan, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2020

Hej,

Stort tack för er fina recension och feedback efter er vistelse på Scandic Upplandsgatan. Det glädjer oss att höra att ni fick sådan fin service och vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 14 mars 2020

Trevligt bemötande av personal, städat & fräscht hotell, men det bästa av allt på deras hotell var deras goda hotell frukost och det fanns sååååå mycket blandat av att välja på. Rekommenderar detta hotell för bra bemötande av personal samt väl städat i både korridor samt rum.

Datum för vistelsen: mars 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack elinapalmgren
Voyage672475, Front Office Manager på Scandic Upplandsgatan, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2020

Hej Elina,

Stort tack för din recension och feedback efter er senaste vistelse på Scandic Upplandsgatan. Det glädjer oss att höra att ni har trivts bra under ert besök, speciellt frukosten och service från personalen. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Front Office Mangaer

Omdömet skrevs 24 februari 2020

Hotellet ligger några minuter från Centralstationen och shoppinggatorna. Det är enkelt att ta sig till fots överallt. Rummen var välplanerade och kändes stora med hjälp av smart inredning och färgval. Fräscht och fint badrum. Möjlighet att casta på TV:n och enklare badrumsprodukter fanns. Det fanns inte vattenkokare eller möjlighet till te och kaffe. Sköna sängar, täcken och kuddar. Frukosten innehöll klassiker och lite roliga saker som overnight oats, smoothies och möjlighet att göra presskaffe. Passar för ett fåtal nätter, plats till resväska fanns under sängen men inte obegränsat med yta. Det gick att låsa in väskorna efter utcheckning och hämta dem senare - bra!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack ninaboel
Voyage672475, Front Office Manager på Scandic Upplandsgatan, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2020

Hej Nina,

Stort tack för din recension efter din senaste vistelse på Scandic Norra Bantorget. Det glädjer oss att höra att ni är nöjda med er vistelse, speciellt läget på hotellet, standard och frukost. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 21 februari 2020

På det stora hela en trevlig hotellvistelse med undantag av att en av i personalen var extremt otrevlig och en av de absolut minst serviceminded personer jag träffat på. Händelserna påtalades för hotellets övriga personal samt hotelledningen, som ursäktade. I ett för övrigt mysigt besök i Stockholm var den personen smolket i bägaren.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Jaer001
Voyage672475, Front Office Manager på Scandic Upplandsgatan, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Hej,

Stort tack för din recension och feedback efter er senaste vistelse på Scandic Upplandsgatan. Det är givetvis supertråkigt att höra om er dåliga service från personalen men bra att allting löste sig på plats och att ni varit i kontakt med hotelledningen som kunde åtgärda detta på en gång.

Det glädjer oss att höra att ni hade en bra vistelse trots detta och önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 19 februari 2020

Rummen va rena o trevliga.Läget på hotellet är väldigt bra.
Det som gör att jag inte kommer att välja detta hotell igen är Frukosten, väldigt dåligt utbud på buffen
Inga pannkakor inga bacon eller äggröra, endast en sorts yoggi,apelsin juice va slut .
Skriv gärna ut att ni har mindre utbud på er frukost så har man möjlighet att välja något annan alternativ på boende, frukosten brukar va det man ser framemot när man är på semester.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Camper164968
Voyage672475, Shift Leader på Scandic Upplandsgatan, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2020

Hej,
Tack för din feedback och vi är glada att du uppskattade rummen. Däremot mindre glada att höra om din upplevelse av vår annars så uppskattade frukostbuffé. Pannkakor ska finnas under helger och bacon och äggröra ska finnas varje dag. Vi ska se över vad som hänt under din vistelse.
Vi hoppas att du kan ge oss en chans till.
Vänliga hälsningar,
Fredrica