Omdömet skrevs 27 januari 2020

Våra kortnycklar funkade inte till dörren varken att komma in i korridoren eller rummet så det blev att åka flera gånger ner för hissen. Detta hände inte bara en gång utan flera. Sen frukostbuffén fanns det inga tallrikar när vi kom ner och skulle äta. Sen var inte undanplockat så disk stod kvar på flera bord så det var svårt att veta om det satt folk där eller om det var ledigt.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Idahobroe
Voyage672475, Shift Leader på Scandic Upplandsgatan, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Hej,

Stort tack för din feedback. Vi ska se över vad som hände med era nycklar under er vistelse, ber om ursäkt att ni fick springa mycket fram och tillbaka.

Vi tar med oss er feedback angående frukosten, den är viktig för oss i vårat arbete att bli ännu bättre. Vi är medvetna om att det var högt tryck i matsalen under helgen och många kom samtidigt, ber om ursäkt för det och vi ska som sagt se över hur vi ska bättra oss.

Varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Fredrica
Reception

Omdömet skrevs 21 januari 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Voyage672475, Front Office Manager på Scandic Upplandsgatan, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2020

Omdömet skrevs 20 januari 2020

Bodde över helgen. Blev uppgraderad och fick mitt rum innan lunch. Rent och fräscht. Bra sängar och kuddar. Rummet var litet men inget fattades. Mycket bra frukost men ont om sittplatser. Personalen i receptionen var trevlig och hjälpsam. Kommer garanterat boka igen!

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Mitralis12

Hej,

Stort tack för er recension och feedback efter er senaste vistelse på Scandic Upplandsgatan. Det glädjer oss att höra att ni är nöjda med er vistelse både gällande service från personalen och standard.
Vi önskar er varmt välkomna tillbaka och från och med den 27e januari presenterar vi ett nytt frukostkoncept på Upplandsgatan. Vi ska självklart även se över logistiken kring sittplatser.

Vänliga hälsningar
Angelica
Front Office Manager

Omdömet skrevs 17 januari 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Möttes av en väldigt trevlig personal i receptionen och vi kände oss välkomna direkt. Vi fick ett stort mysigt rum på fjärde våningen och det hördes inte mycket från gatan.

Skön säng med höj och sänkbar madrass. Stor dusch och sköna frotterockar.

Väl tilltagen frukost med allt möjligt gott. Nära centralen och Drottninggatan så ett toppläge med andra ord! Återkommer gärna

Tack Amarund
Voyage672475, Shift Leader Front Desk på Scandic Upplandsgatan, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2020

Hej,

Stort tack för din feedback, vad kul att du gillade oss. Varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Fredrica