Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com106 US$
Omdömet skrevs 15 juni 2017

Datum för vistelsen: juni 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Omdömet skrevs 3 juni 2017

Bodde här en natt under en jobbresa. Rent och snyggt både i reception och på rummet. Litet rum, men allt man behövde fanns.

Frukostbuffén var jättebra!

In och utcheckning gick smidigt och snabbt.

Jag återkommer gärna

Rumstips: Trafiken från gatan utanför kan störa på rummen på entréplan ut mot gatan.
Datum för vistelsen: juni 2017
Tack caimara
Marie_Nyg, Receptionschef på Scandic Upplandsgatan, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017

Hej!

Vad roligt att du trivdes hos oss! Hoppas att vi får se dig hos oss snart igen! /Marie

Omdömet skrevs 24 maj 2017 från mobil enhet

Ett trevligt hotell som jag klart kan rekommendera. Små men funktionella rum. Trevlig personal och nära till city. Rent och fräscht och bra frukost. Mycket plats i lobbyn om man behöver jobba en stund. Snabbt och mycket stabilt internet. Jag rekommenderar verkligen hotell både vid arbete och under semestern!

Datum för vistelsen: maj 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack 371camillas
Marie_Nyg, Receptionschef på Scandic Upplandsgatan, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2017

Hej Camilla,

Det verkar verkligen som att vi har hittat en perfekt match gällande hotell och gäst! Det är så kul att höra att du gillar vårt koncept och sätt att jobba. Hoppas vi får se dig hos oss snart igen! /Marie

Omdömet skrevs 23 maj 2017

Ett bra och centralt hotell som känns modernt och fräscht. Hade bokat standard rum för en person, vilket är lagom. Hade blivit trångt med två personer på denna yta, 12 kvm. Reception, bar, restaurang och frukostrestaurang är nästan som allt-i-ett, känsla av trångboddhet när man anländer första gången, men det funkar faktiskt. Bodde 3 nätter, så jag fick känna efter ett tag i alla fall. :) Rekommenderas men välj de större rummen om du är fler än en!

Datum för vistelsen: maj 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 374marien
Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

Bodde två nätter. Trevligt hotell med sköna sängar. Små rum men med många smarta lösningar att hänga kläder på. God och riklig frukost, trevlig lounge att bara sitta i med kompisar. Bra läge nära Drottninggatan.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Ulla J
Marie_Nyg, Receptionschef på Scandic Upplandsgatan, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2017

Hej Ulla,
Vad roligt att höra att du gillar vårt hotell och att du verkligen förstått hur vi tänker med vår smarta förvarin i rummen! Hoppas att vi får se dig här hos oss snart igen! /Marie