“Middag”

Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Jättegod mat,mysigt ställe och bra service. Vi kommer tillbaka Vi åt båda ryggbiffen som var riktigt bra.

Tack Discover74038

Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Lugnt läge, lite vid sidan om. Inget turisthak.
Jättegod mat, bra service. Åt tonfisk samt högrev, vi var båda supernöjda.
Kommer absolut komma tillbaka nästa gång vi är i Gamla Stan

Tack Anders S
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

En lördag i Gamla Stan hamnade vi här. Med två barn uppskattade vi snabb och trevlig service å god mat. Väl värt ett besök!

Tack olgamial
Omdömet skrevs 9 juni 2018 från mobil enhet

Klassiska svenska rätter, vällagade och bra service som serveras i ett mindre rum med mycket stor andel internationell publik.
Vi valde Toast Skagern samt löjrom med friterad mandelpotatis och till huvudrätter fisk och skaldjursgryta samt grillad tonfisk.Ända plumpen var att skaldjuren i grytan lyste med sin frånvaro, detta kompenserades direkt med att man bjöd på kaffe och dessert. Snyggt gjort.

Tack Dan G
Omdömet skrevs 31 maj 2018

En väldigt trevlig restaurang i Gamla Stan. Lite lagom trångt, mysigt och ombonat. Namnet är väl valt. Maten var jättegod och lagom mycket för mig. Min väninna hade gärna sett lite större portioner och hon fick extra pototispuré när hon bad om det. God glass till efterrätt.

Tack Pia A

Resenärer som tittade på Restaurang kryp in tittade också på

Besökt Restaurang kryp in? Berätta vad du tyckte!