“Mysig kvarterskrog!”

Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs augusti 9 2017 från mobil enhet

En pyttelitet ställe som är otroligt mysigt och genuint. Mörka brödet är fantastiskt gott. Maten är mycket god men för att bli riktigt mätt behöver du både förrätt och varmrätt och priset drar gärna iväg då man dricker ett gott vin till. Men helt värt ett besök. Ni kommer inte bli missnöjda.

Tack Annika F

Omdömet skrevs augusti 6 2017 från mobil enhet

Vi var två som gick in lunchtid och möttes väl så fort vi kom in.
Beställde Fisk- och skaldjursgryta och Oxjärpar med krossad potatis. Vi fick ett bord längst in i restaurangen. Maten kom in relativt fort. Båda rätterna smakade bra, dock ingen jätteupplevelse. Blev imponerad av köttet som var väl tillagat och som liksom smälte i munnen.
Prisnivån för den mat som vi åt, för bordservering och för den mysiga atomsfären mitt i Gamla Stan är helt OK.
Sammanfattningsvis tyckte jag om restaurangen men den bjuder inte på nåt speciellt, varken maten, servicen, eller lokalen. Därav betyg Medel.
Kryp In rekommenderas! Nästa gång kommer jag hit på middag.

Tack Zaki A
Omdömet skrevs juli 30 2017 från mobil enhet

Besökte Kryp in den 29 juli med familjen. Vi vad fyra personer och vi hade beställt bord. Vi blev väl mottagna och kände oss välkomna. Vi åt löjrom med västerbottenpaj till förrätt och den var tyvärr inte helt lyckad en fyra på en tiogradigskala (4/10). Till huvudrätt åt vi torskrygg som var mycket bra (10/10). Atmosfären är mycket trevlig (8/10) och personalen/servicen är bra (8/10).
Priserna på såväl mat och dryck är rimliga (8/10). Vi kommer nog tillbaka.

Tack Treocomp99
Omdömet skrevs juli 24 2017 från mobil enhet

Super bra & trevlig service, blev något besviken på maten. Bra smak på köttet men tillbehören var spännande på pappret men fint tallriken. Mycket bra dryck, oerhörd hög ljudnivå.

Tack Ehsan R
Omdömet skrevs juni 29 2017

Ja det är mysigt , ja det är trevlig personal men menyn är väldigt tråkig utan tillstymmelse till sommarkänsla. Renen var trots att den var röd, torr och tråkig. Stompet smakade vattnigt och vitpeppar och var mer mosigt än stompigt. Jordärtskockpurén smakade inte mycket och rödvinsskyn smakade fusk rödvinssky. Löken och champinjonen mest känsla av lunchmatsal. Tråkigt med tanke på alla goda omdömen.

Tack Johan L

Resenärer som tittade på Restaurang kryp in tittade också på

Besökt Restaurang kryp in? Berätta vad du tyckte!