“Familje middag med det lilla extra”
Omdöme om Restaurang kryp in

Restaurang kryp in
Rankad som nr 23 av 3 228 Restauranger i Stockholm
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs mars 11 2017 från mobil enhet

Liten restaurang med trevlig personal dom gärna hjälper till med vinerna. God mat med det lilla extra. Väl vört ett besök.

Tack Rosrenee

Omdömet skrevs februari 24 2017 från mobil enhet

Det här är en liten restaurang så det kan vara bra att förboka. Maten var helt ljuvlig med överraskande smakkombinationer. Något högljutt pga av den lilla lokalen. Men en av de bästa restauranger jag besökt i Stockholm.

Tack 960annikab
Omdömet skrevs februari 18 2017 från mobil enhet

Charmigt litet kryp-in i Gamla Stan som vi kommer besöka igen. Suverän service och riktigt god mat. Vi åt en klassisk toast skagen och ett långkok på högrev med suverän smak. Prisvärt litet mysigt ställe som blev lite extra roligt när en stammis gav oss lite inside info.

Tack Anna P
Omdömet skrevs februari 18 2017 från mobil enhet

Mycket god och vällagad husmanskost i fräsch miljö. Bra service! Gudomliga isterband! Trevligt urval och fina råvaror. Bara ett par steg från turiststråket.

2  Tack Katharina A
Omdömet skrevs januari 28 2017 från mobil enhet

Brukar åka hit med familjen och blir aldrig besviken på maten. Är lite varierande med servicen från personalen. Inget extra utöver det som förväntas men absolut tillfredsställande

Tack annaviktoriatravel

Resenärer som tittade på Restaurang kryp in tittade också på

Besökt Restaurang kryp in? Berätta vad du tyckte!