Spara

Omdömet skrevs 20 januari 2019
mikaelo403
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Schyssta drinkar och god mat

Började med fantastiska drinkar i källaren och avslutade med mycket god mat i restaurangen Stort ... läs mer

Omdömet skrevs 12 oktober 2017
305gustavl
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 24 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Stockholm
från 32,44 US$
från 32,22 US$
från 143,86 US$
från 222,78 US$
Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Jag och maken beställde en varsin drink. Han fick sin relativt snabbt. Två sällskap kommer i omgångar och sätter sig bredvid oss, och alla deras drinkar kommer innan jag ens fått min drink! En av deras drinkar var till och med fel och hon hann få en ny låååångt innan jag fått min drink. Efter 30 minuter fick jag äntligen min drink, som visserligen var väldigt god med inget av det andra va ok!

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack Changlover2020
Omdömet skrevs 7 maj 2019 från mobil enhet

Jag och en väninna gick förbi tiki room efter en middag på stan för att ta varsin drink, detta var mitt första besök och det var den godaste piña colada jag har druckit hittills.
Gillar ni kokos så prova!

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack 650siljeh
Omdömet skrevs 20 januari 2019 från mobil enhet

Avslutade kvällen på detta ställe som är på två plan. Härligt och annorlunda mycket bra drinkar. Jag tyckte övervåningen var skönast och lugnast. Värt besök.

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack mikaelo403
Omdömet skrevs 9 januari 2019 från mobil enhet

Supermysigt och jättetrevlig personal! Vi kom dit en tisdagkväll för en drink efter maten och möttes av en supermysig lokal och spännande drinkar. Ett litet problem var att det inte stod hela innehållet i drinkarna på menyn så en i sällskapet råkade få en drink med ägg i, vilket hon är allergisk mot. Dock löstes detta smidigt med hjälp av trevlig och serviceinriktad personal! Rekommenderar verkligen att gå hit!

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack carolineaG8456RA
Omdömet skrevs 12 oktober 2017 från mobil enhet

Stort urval av allehanda drinkar.

Maten mycket god, själv käkade jag burgaren som verkligen var god

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack 305gustavl