“God hamburgare i skön miljö”
Omdöme om Crazy Horse

Crazy Horse
Rankad som nr 1 653 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 17 mars 2018

Vi slank in på en sen lunch. Vi valde hamburgarna efter att vi tagits emot av trevlig personal. Bra prisnivå och god mat. Trevlig atmosfär.

Tack Pia C

Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

Aldrig varit på ett ställe med så otrevlig och oprofessionell personal! Sätter inte min fot här igen! Gillar man billig öl och sunkiga lokaler med otrevlig personal så kan jag rekommendera det här stället!

1  Tack Yasemin95
Omdömet skrevs 9 november 2017

Billig öl, skön musik och ung publik. I övrigt ganska sunkig lokal men som passar perfekt för en snabb aw eller liknande.

Tack Alfie118117
Omdömet skrevs 1 juni 2017 från mobil enhet

Riktigt otrevlig personal som slafsar upp drinkar och ifrågasätrer vinets alldeles för varma temperatur. De struntar helt i kunderna. Kommer aldrig att sätta min fot här igen.

Tack Tanjababe
Omdömet skrevs 29 maj 2017

Stannade till för lite svalkande dryck i värmen och vi fick ett bord i solen på direkten. Billig Grängesberg öl (32 kr) och gott Rosévin (44 kr/glas) . Inget att klaga på.

Tack Glenndon66

Resenärer som tittade på Crazy Horse tittade också på

Besökt Crazy Horse? Berätta vad du tyckte!