“Najs”
Omdöme om Debaser Strand

Debaser Strand
Rankad som nr 2 832 av 3 433 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Debaser startade 2002 på Slussen. Sedan växte vi och startade år 2006 upp Debaser Medis på Medborgarplatsen. Året därpå expanderade vi utanför Stockholm till Malmö och startade i maj upp Debaser Malmö. I april 2013 slog vi upp de första portarna till Debaser Strand vid Hornstull som förutom nattklubb med scen även innehåller mexikanska restaurangen Calexico’s och amerikanska baren Bar Brooklyn. Debaser är en av Sveriges främsta klubbscener med konserter och klubbar flera gånger i veckan!

Uteservering på en pråm . Trevligt ställe med varierad service. Lite förvånad över att det inte finns några skyddsräcken på pråmen. Vi drack gott vin och njöt av stället.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack LaufenLars

Omdömet skrevs 17 juli 2021

Köttet var så segt att det inte gick att tugga, beställe in sallad och den var ok men inte värt priset. Personalen var oerfarna och försökte så gott dom kunde.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 2015Anna67
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

Totalt värdelöst kösystem (trots Corona-förståelse totalt värdelöst) arrogant OV, insmickrande "värd". Nej nej. Maten såg inte ens bra ut heller (gick därifrån) micraee hamburgare och utsmetad tonfisk. Värdelöst. Går det att ge minus hade jag gett det.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Jimmy C
Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Höj volymen till en konsert för vuxna och inte hörselskadade bamsefantaster i åldern 7.. Tråkigt att betala inträde när mindre än halva rummet inte hör ett skit. Aldrig mera Debaser. Jäkla lameos.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack DebaserVad
Omdömet skrevs 7 maj 2019

Lagom stor och lagom ruffig lokal att lyssna på rock i. För den som är intresserad, finns det en rejält tilltagen bar.

Datum för besöket: maj 2019
Tack StefanHaeger

Resenärer som tittade på Debaser Strand tittade också på

Besökt Debaser Strand? Berätta vad du tyckte!