“Värt ett besök”

Rankad som nr 485 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Kök: Grill
Område: Vasastan
Område: Vasastan

Var här med min fru och svåger och fick en fin matupplevelse.
Bra läge i trevligt kvarter och lugnt både ute och inne.
Maten var fantastisk och servicen helt OK.

Datum för besöket: maj 2021
Tack jespero501

Omdömet skrevs 14 februari 2021

Efter att ha testat oerhört många restauranger i Stockholm återvänder vi gärna till Restaurang Teheran Grill. Maten i förhållande till priset är överraskande bra.
Testa själv och gå och köp en lamminnerfilé eller lammytterfilé och du finner att deras prissättning är bra. Du har också alltid möjligheten att precis beskriva hur du vill ha din mat anrättad. Personalen försöker alltid möta kundens önskemål.
Miljön är mysig och lämplig att ta sin käraste till.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack Göran H
Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Smaklös mat. Både lammfärsspetten och auberginegrytan smakade väldigt lite. Kände ingen saffranspannkaka trots att det stod på menyn. Fantasilöst och platt. Naanbrödet var inte färskt.

Datum för besöket: februari 2021
Tack 741KatarinaN
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Var där tillsammans med släktingar och åt en helt ok och god middag. Hade förväntat mig lite mer kryddning på maten dock.
Det som gjorde hela upplevelsen till ett minne var den nya sommarjobbaren (antagligen). När vi fick notan efter vi betalat ,så visade det sig att de tagit betalt för något som vi inte fått. Efter att ha påtalat detta så var de helt handligsförlamade och skulle swisha beloppet så fort de kunde. Beloppet var inte jättehögt men det är en principsak. Fortfarande trots kontakt med dem har inga pengar betalats ut. Så gör inte misstaget som vi gjorde....granska notan innan !

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack JohanLundborg
Omdömet skrevs 7 maj 2020

Teheran Grill på restaurang täta Rörstrandsgatan är en av Stockholms bästa restauranger sett i relation till kvalitet för pengarna.
Men hur klarar sig denna restaurang sig när den värsta pandomin härjar i Stockholm. Jo, riktigt bra då den har sina stamgäster som uppskattar personalens omvårdnad av sina gäster. Var annat bord har tagits bort i restaurangen, du beställer bara över bordet, du kan sitta ute om du så vill etc. Du kan känna dig trygg här.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Göran H

Resenärer som tittade på Tehran Grill tittade också på

Besökt Tehran Grill? Berätta vad du tyckte!