“Mysig restaurang men halv bra service. ”
Omdöme om Bistroteket

Rankad som nr 649 av 3 380 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Mysig restaurang med helt okej mat för den prisklassen. Skulle inte dock ta dit en vegetarian för fanns en rätt som vegetarisk på meny, inte heller någon sallad att välja på.

Vi kände oss lite bortglömda och ingen frågade om vi ville beställa mer dricka, vi hade svårt att få kontakt med personalen. De verkade ha fullt upp men borde ha lyft blicken lite.

Datum för besöket: februari 2020
Tack smlinnea

Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

En trevlig om än lite högljudd kvarterskrog med trevlig personal.
Svenska, engelska och spanska är språken som talas.
Maten god och prisvärd men de måste kunna tillaga köttbitarna mer som beställt, dotterns entrecoté som hon vill ha genomstekt var medium och min ryggbiff blev genomstekt.
Ca 200 kr (20€, 22$) för ryggbiffen med pommes och bea. 295kr för entrecoté (29€ 32$) med körsbärstomater, pommes och bea.
Kan bli väntetider på maten vid mycket folk.

Datum för besöket: november 2019
Tack diem2016
Omdömet skrevs 21 oktober 2019 från mobil enhet

Jag och min man har varit på denna resturang ett par gånger förut .Vi har alltid blivit nöjda och även denna gång .Fin resturanglokal och trevlig välkomnande personal .Vi fick ett bra fönsterbord och ett brödkorg och vatten på en gång ..Dom har en bra mat meny och vinlista och bra priser.Vi valde deras grillbricka med tillbehör och vi blev mycket nöjda med vårt besök och gör gärna ett återbesök .

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Mandy_Wine_Dine
Omdömet skrevs 19 augusti 2019 från mobil enhet

Vi var 6 personer i sällskapet och beställde fördrink , förrätt , huvudrätt . Maten var väldigt god . Dock var servicen att önska mera av . Vi fick säga till om vatten till vinet vi beställde .. bröd serverades Inte utan det fick vi även säga till om . Vi fick fråga efter varmrätten som tog väldig lång tid på sig . Nu kom ansvarig på restaurangen och räddade hela besöket genom att ursäkta sig på ett väldigt bra sätt . Så tack vare det så blev det tillslut en stabil 3:a i betyg.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack farsta2019
Omdömet skrevs 17 juli 2019

Positivt överraskad av denna söderkrog. Bra mat till bra priser. Trevlig liten bar också. Lite långsam service om jag nu ska vara petig.
Rekommenderas.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Nicklas H

Resenärer som tittade på Bistroteket tittade också på

Besökt Bistroteket? Berätta vad du tyckte!