“Underbart, båda gångerna!”

Rankad som nr 27 av 3 398 Restauranger i Stockholm
Område: Älvsjö Område
Område: Älvsjö Område
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Underbart, båda gångerna. Alltid några av dom 20+ rätterna som provocerar, nån gång till gränsen där vi inte gillade just den rätten. Men på något konstigt sätt är det just det vi gillar...
Barnen älskade det för övrigt, men kanske inte typiska familjestället direkt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack davideH7059WK

Omdömet skrevs 5 februari 2020

Har besökt Aloe 7 gånger sedan starten, första gången sedan om byggnationen. Ambitionerna är, precis som uttalat, väldigt höga. Maten, presentationerna och servicen är som alltid toppkvalitet. Förväntan stegras självklart något mellan gångerna och det sker en ständigt utveckling. Det var oerhört bra i början, blev lite väl överkreativt något år senare, är nu på internationell klass - bra jobbat.

1  Tack eandersson2000
Omdömet skrevs 14 januari 2020 från mobil enhet

Var här och åt en avsmakningsmeny med med tillhörande vinpacket. Magiskt! Absolut den bästa matupplevelsen jag haft.

Datum för besöket: februari 2019
Tack MorganJ531
Omdömet skrevs 25 november 2019 från mobil enhet

Smaklökarna dansade tango!
Helt fantastisk smakupplevelse från början till slut. Proffsigt, serviceinriktat i en skön, stilfull miljö. Man blir avslappnad och helfokuserad på det som serveras.

Tack 977kristinar
Omdömet skrevs 18 november 2019 från mobil enhet

Att besöka Aloe är ett måste. Det är är mer än en middag - det är en upplevelse. En ovanlig upplevelse att i förväg ej veta vad man ska äta, och sen när man väl får veta, så känner man troligen ej till hälften av ingredienserna.
Hemtrevligt, personligt och flärdfullt. Högt engagemang och kunnig personal.

Tack bokslukare

Resenärer som tittade på Aloe tittade också på

Besökt Aloe? Berätta vad du tyckte!