“Överreklamerad restaurang ”

Rankad som nr 1 743 av 3 473 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi fick vänta länge på maten. Under tiden bjöds vi på Foccaia. Torr som skorpor och vi bad om nya bröd som inte var bakade igår. Det fanns tyvärr inte. När vår venetianska kalvgryta som serverades med polenta kom in, frågade servitrisen om vi ville ha potatisgratäng till. När vi tvekade sa hon att det ändå ingår. Vi fotade skålen med de brända stekta potatisskivorna. Detta blev vårt sista besök på en annars välplacerad och nyrenoverad restaurang. Pluset ges till bartendern.

Tack Ulla H

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Dyr, smaklös mat, brända pizzor och otrevlig personal utan servicekänsla. Totalt bortkastade pengar. Bartendern var trevlig och proffsig. Ett riktigt skämt. Inte första gången vi blivit besvikna på en ciao ciao restaurant. Aldrig mer!!!

Tack Inspire754721
Omdömet skrevs 15 januari 2018

Tidigare mycket god italiensk mat till ett rimligt pris. Nu usel mat där kocken tror att alldeles för mycket vitlök på varje rätt löser alla problem. Mysig decor men öronbedövande musik. Enda räddningen för denna krog är lokalens placering på Odenplan med fina uteserveringen sommartid och den trevliga personalen. Bra för en drink, men undvik stället om du vill ha en god måltid.

Tack odenplanstockholm
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Har ätit så många gånger på denna restaurang men idag blev otroligt besvikna.
Beställde 2 st pizzor en vegetarisk och en med scampi. Pizza degen var som segt tuggummi det hade kocken försökt rädda genom att låta den stå i riktigt varm ugn så den var då helt svartbränd i botten. Fyllningen var snyggt upplagd men helt smaklös. Vi kunde inte äta upp och när servitrisen frågade hur det smakade och vi förklarade så tittade hon bara surt och bar ut eländet. Tyvärr! Vi kommer inte att äta här igen.

1  Tack Thomas E
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Jag och min vän ville ta en mysig middag. Vi har rötter från Mellanöstern men är födda och uppvuxna i Sverige och pratar väldigt bra svenska.
Vi kommer in och bemöts av en ignorant servitör. Han fråga om bordet som var tillgängligt passade bra och vi sa ja. Därefter frågade han om det kändes bättre för oss att prata engelska istället? Inte ok.
Vår andra servitör vi fick vid bordet (vi fick 4-5 sammanlagt) spillde vatten och tappade bröd på bordet utan att torka upp eller åtminstone be om ursäkt. På det så var risotton smaklös.
Det ända som va bra var miljön.

Tack dianasadvice

Resenärer som tittade på Primo Ciao Ciao tittade också på

Besökt Primo Ciao Ciao? Berätta vad du tyckte!