“Gott, trevligt och hygglig personal”
Omdöme om La Oliva

La Oliva
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
La Oliva har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 749 av 3 412 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Allt bra, perfekt för en familj, med rena, raka tapas. Gott! Alla tre barnen nöjda. Snabb service, och rejäla portioner.

Tack faugli

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt trevligt tapasställe med vänlig och kunnig personal.

Bra variationer på tapas så att alla kan hitta något som passar.

Tack Niklas A
Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Definitivt en av de bättre tapasrestaurangerna i Stockholm. Bra storlek på rätterna så att man kunde dela. Några av rätterna var rätt så trista medan några var riktigt goda! Servicen var mycket trevlig och det var underbemannat. En servitris i hela restaurangen. Det tog därför tid att få beställa, få in notan, betala etc.

Tack thezzyy
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Mycket goda tapas, stora portioner. Servicen var till en början bra, men sedan försvann den. Fick gå och leta upp den. Men som sagt mycket god mat till bra priser. Jag går gärna igen.

Tack John_in_Sto
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Vi gick och leta middagsställe och spontant gick vi in. Väldigt bra rätter och två stycken räcker långt! Bra priser och kvalité. Hit går vi igen.

Tack Ted S

Resenärer som tittade på La Oliva tittade också på

Besökt La Oliva? Berätta vad du tyckte!