“Wow”

Rankad som nr 25 av 3 365 Restauranger i Stockholm
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Har ätit på många ”fina” resturanger och denna är helt klart en favorit, kände mig överkörd på ett positivt sätt, mer vill jag inte avslöja för detta måste upplevas.

Tack Margareta Y

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

En fantastisk udda kväll med helt underbar mat. Om man vill vara med om en annorlunda upplevelse så är det här stället!!

Tack sirpq
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Var där med vänner i mars 2018. Vi tog Total Överkörning. Hade bord en onsdag kl 21 och hade önskat att det var tidigare och en lördag. Maten kom i en rasande fart och allt kändes spännande och utsökt. Personalen var lika snabb men trevlig. Hela upplevelsen hängde ihop. Kul vänner, galen musik, rökmaskin, sjukt mycket alkohol som inte gick att dricka upp, andra roliga gäster. RocknRoll för medelålders.
Egentligen inget att anmärka på annat än att det var för mycket av allt, eller så var det jag som var klen. Framförallt minnesvärt som en annorlunda upplevelse. Kommer vara ett av de (få) restaurangbesök jag kommer minnas hela livet

Tack marresnarre
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Fantastisk mat, uppseendeväckande presentationer och intensivt tempo. För mer än mat gå hit. Mer än bara mycket bra mat. Intressant hur de komponerar med udda inslag. Som ett exempel en av Sveriges första restauranger att använda sig av "bifångsten" svenska bläckfiskar. Mer än mat. Punk, funk och god mat. Mycket prisvärd meny.

Tack hama007
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Underbart att få uppleva ett restaurangkoncept som avviker från det konventionella. I kombination med mycket bra mat.

När miljön, serveringen, maträtter och kundbehandling följer ett helt eget tänk med högt fokus på att göra kunden nöjd & glad då är det vara att hålla i sig och hänga med på resan. :-)

Därtill mycket bra personal.

Rekommenderas!

Tack Tor K

Resenärer som tittade på Punk Royale tittade också på

Besökt Punk Royale? Berätta vad du tyckte!

;