“Fantastiska pizzor”

Rankad som nr 97 av 3 472 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Pizzorna är sanslöst goda. Att det finns glutenfria alternativ gläder både mig och andra familjemedlemmar.
Inte heller så vanligt att man kan få en Strega tillkaffe och den hemgjorda sorben.
Toppbetyg från hels familjen gällande mat.
Ännu bättre betyg om möjligt till en stab av trevlig personal.
Multo bene,

Tack hakangref
Olivia P, Kundansvarig på Giro, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Hej kära gäst!
Vad glada vi blir av att höra att ni uppskattade våra pizzor och vårt koncept .
Vi hoppas att vi ses här snart igen.

Varma Hälsningar,

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Pizzorna var en stor besvikelse. Dessa pizzor bestod till större delen av deg med lite brända kanter här och där och inte särskilt mycket råvaror på pizzan. De smakade knappt någonting heller. För de priserna (runt 200kr) förväntade vi oss speciellt välsmakande pizzor men oj så besvikna vi blev. Vår servitris var dock trevlig, därav ger vi en 2:a istället för en 1:a som vi annars tycker maten förtjänar.
Vi skulle inte rekommendera denna restaurang.
Skulle jag beskriva upplevelsen av denna restaurang är rätta ordet "bukfylla".

1  Tack Alexander A
Sara P, Chef på Giro, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2018

Hej Alexander,

Stort tack för din feedback. Vi ska framföra detta till alla berörda.

Jag är hemskt ledsen att du inte uppskattade vår pizza som annars brukar vara mycket omtyckt av våra gäster. Då den Napolitanska pizzan gräddas på mycket hög temperatur, 450 grader, under endast 90 sekunder blir resultatet en degig kärna med välgräddade toppar.

Jag beklagar att du inte fick den upplevelse du förväntat dig och vi hoppas att ni hittar en annan pizzeria som faller er bättre i smaken till nästa gång!

Ha en fantastisk kväll!
Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Ett trevligt och gemytligt ställe där du kan prata affärer, umgås med andra och insupa känsla och feeling. Rekommenderas

Tack Miguel d
Olivia P, Kundansvarig på Giro, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Hej Miguel!

Vad roligt att ni uppskattade vårt koncept och hittade det användbart för möten och för andra tillfällen också! Det gläder oss verkligen.

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Pizza går alltid hem hos hela familj. Som vuxen uppskattar jag det lilla extra. Som tryffelolja och vildsvinssalami. Väldigt gott. Vi åt upp till minsta smula. Bottnen var fantastisk. Rekommenderas, trots priset som är väl tilltaget för pizza.

Tack Nilssoncatha

Hej kära gäst!

Vad glada vi blir av att höra att ni uppskattade våra pizzor. Jag ser att ni har prövat en av mina egna favoriter Porcini e Tartufo.

Vi hoppas att vi ses här snart igen.

Omdömet skrevs 21 februari 2018

Har varit här flera gånger och pizzorna är verkligen maxade. Jag som äter glutenfritt kan få den absolut godaste glutenfria pizzan jag någonsin smakat. Man blir (dö)mätt. De har också gott vin. Ett pyttelitet minus att de inte har Lambrusco tinto... men jaja, de har andra "vanliga" goda viner. Rekommenderas varmt, men man ska vara hungrig som en varg och sugen på pizza för det finns inga andra alternativ.

1  Tack Erika S
Sara P, Chef på Giro, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2018

Hej Erika,

Tack så jätte mycket för er fina feedback! Vad roligt att höra att ni uppskattar vår glutenfria pizza, den är verkligen super god!

Håll ögonen öppna för Lambrusco Tinto, kanske är något som kommer på besök hos oss inom en snar framtid.

Önsker er en fin kväll!
Team Giro

Resenärer som tittade på Giro tittade också på

Besökt Giro? Berätta vad du tyckte!