“Underbar service”
Omdöme om Giro

Giro
Boka med
Giro har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 35 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs mars 11 2017 från mobil enhet

Vi var en större grupp som firade en födelsedag. Servicen var på topp! Den unga killen var personlig, trevlig och bjöd på sig själv men tog aldrig över. Precis så ska det vara!
Maten var också god, men saknade lite smak. Det där "lilla extra" fanns inte där. Allt som allt så kommer vi gärna tillbaka tack vare bemötande och atmosfär.

Tack Citronsyra

Omdömet skrevs februari 26 2017 från mobil enhet

Fantastisk god pizza, framför allt pizzadegen. Trevlig och serviceinriktad personal. Vi är helnöjda!

Tack spanaren
Omdömet skrevs februari 26 2017 från mobil enhet

Nu är detta stället en ren pizzeria. Modern avskalad miljö och goda pizzor. Når dock inte hela vägen fram med alla smakerna. Ok vinlista. Trevlig men rörig service. Dom måste ha haft en dålig dag när vi besökte dom.

Har i stort sett inte mycket mer att erbjuda utöver pizza. Kommer trots deras ambitioner inte upp i top 5 bland Stockholms pizza utbud.

Miljö 3.5
Service 3
Mat 4
Dryckeslista 3
Pris 3

Kan rekommendera om ni är nära, men vi kommer inte tillbaks, då det för stunden finns bättre i stan.

Tack Olof H
Omdömet skrevs februari 25 2017 från mobil enhet

Jätte trevlig pizzeria i hjärtat i Stockholm. Super personal och goda pizzor. Underbar atmosfär. Cool music.

Tack Martin N
Omdömet skrevs februari 5 2017 från mobil enhet

Giro har italienska pizzor med en genuin känsla. Själva lokalen går kanske inte att jämföra med Italien, men pizzorna är riktigt bra med en lagom tjock botten, väldigt fina råvaror och fina kombinationer av ingredienser som ger en ny upplevelse jämfört med vanliga, traditionella svenska pizzerior.

Tack ViktoriaSu

Resenärer som tittade på Giro tittade också på

Besökt Giro? Berätta vad du tyckte!