“Bra pizzeria ”

Rankad som nr 104 av 3 531 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Nu är detta stället en ren pizzeria. Modern avskalad miljö och goda pizzor. Når dock inte hela vägen fram med alla smakerna. Ok vinlista. Trevlig men rörig service. Dom måste ha haft en dålig dag när vi besökte dom.

Har i stort sett inte mycket mer att erbjuda utöver pizza. Kommer trots deras ambitioner inte upp i top 5 bland Stockholms pizza utbud.

Miljö 3.5
Service 3
Mat 4
Dryckeslista 3
Pris 3

Kan rekommendera om ni är nära, men vi kommer inte tillbaks, då det för stunden finns bättre i stan.

Tack Olof H

Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Jätte trevlig pizzeria i hjärtat i Stockholm. Super personal och goda pizzor. Underbar atmosfär. Cool music.

Tack Martin N
Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Giro har italienska pizzor med en genuin känsla. Själva lokalen går kanske inte att jämföra med Italien, men pizzorna är riktigt bra med en lagom tjock botten, väldigt fina råvaror och fina kombinationer av ingredienser som ger en ny upplevelse jämfört med vanliga, traditionella svenska pizzerior.

Tack ViktoriaSu
Omdömet skrevs 4 februari 2017 från mobil enhet

Enkel lokal lite väl hög musik men det funkade. Väldigt goda pizzor med de bästa råvaror man kan tänka sig. Otroligt goda små tomater och super god mozzarellaost. Kaffet dessvärre inte tillräckligt varmt, glassen okey inte mer. Personalen trevlig och personlig med snabb och bra service.

Tack MariaN757
Omdömet skrevs 19 januari 2017 från mobil enhet

Trevlig och trendig restaurang. Fin vinlista och fantastiska pizzor. En höjdare helt enkelt. Nöjd och glad efter besöket.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Malin N

Resenärer som tittade på Giro tittade också på

Besökt Giro? Berätta vad du tyckte!