“Chaufför”
Omdöme om Lemon Thai & Sushi

Lemon Thai & Sushi
Rankad som nr 2 782 av 3 387 Restauranger i Stockholm

Okokt ris och smaka dåligt aldrig mer tack
Hoppas dem gör bättre mat i framtiden ..
Snål med läsken.

Datum för besöket: maj 2021
Tack joelsT5318IE

Omdömet skrevs 1 december 2020

skit d****t! att ens betala för maten fick mig att gråta. Skit d***g mat och service!
Sveriges sämsta sushi är det bästa jag kan ge dem för namn! och då är jag snäll!
Första tuggan av de skräp jag fick, fick mig att vilja ta mitt liv! skojar inte ens F***N VAD ÄCKLIGT! Hoppas alla cing chong sumo brottar h***r stänger restaurangen och flyttar tillbaks till sitt bambu hus!!

Datum för besöket: december 2020
1  Tack linglingOG1
Omdömet skrevs 1 december 2020

Sushin smakade förfärligt och kan inte ha preserverat fisken något vidare då jag var hemma från jobbet och spydde i 2 dagar!! Förfärligt

Datum för besöket: november 2020
1  Tack aeros786
Omdömet skrevs 15 februari 2020

Har besökt detta ställe många gånger. Det var bättre förut men dem håller bra klass även om det. Priser är ok men portioner blir mindre.

Datum för besöket: februari 2020
Tack serapsm
Omdömet skrevs 25 september 2019 från mobil enhet

Vi äter alltid thai här men pizzorna är också goda.
Bra mat, både att ta med och äta på plats. Alltid smakrik och gjord direkt!
Trevlig service!

Datum för besöket: september 2019
Tack Hanna B

Resenärer som tittade på Lemon Thai & Sushi tittade också på

Besökt Lemon Thai & Sushi? Berätta vad du tyckte!