“REKOMMENDERAR”

Rankad som nr 103 av 3 651 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 21 oktober 2022 från mobil enhet

Mycket bra service och mycket gott mat. Rekommenderar starkt. Jag kommer återkomma hit igen 100%.

Tack 595griceldaj

Omdömet skrevs 6 oktober 2022 från mobil enhet

Jag och sambon hamnande här av en slump och det är vi otroligt glada för. Vi åt en ”köttfest” som vi delade på, helt galet vad det var gott. Alla styckdelar smälte i munnen. Personalen var även supertrevlig.
Kan varmt rekommendera!

Tack I1805ZMisabeller
Omdömet skrevs 1 oktober 2022 från mobil enhet

Upplevde att maten var lite väl ”fet”, kunde ugnsrosta grönkål istället för att fritera då det redan fanns en del feta komponenter. Bra service, trevlig personal som ansträngde sig för att besvara ens frågor och skratta åt ens dåliga skämt :)

Tack desclmon
Omdömet skrevs 17 september 2022 från mobil enhet

Verkligen god mat och supertrevlig service som är värd ett betydligt högre betyg. MEN faktumet att man bara får ha ett bord i två timmar och serveringens flera påminnelser om detta sänker betyget ganska kraftigt.
Går jag ut o äter med in familj eller med en vän så vill jag inte hetsa igenom måltiden. Jag vill kunna sitta kvar efter måltiden o njuta av sällskap, kvardröjande smaker i munnen o mättnadskänsla. Kanske vill jag ta in ett glas vin till.
Det går ju inte när servitörerna påminner om, nu är det bara 45 minuter kvar. Etc ….. De gör det säkert med välvilja, men det sänker betyget.
Gå gärna till Köttmästaren, men ha inte förväntningar på att kunna sitta o njuta vid bordet efter måltiden.

Datum för besöket: september 2022
Tack Notudden
Omdömet skrevs 15 september 2022 från mobil enhet

Det bästa köttet jag någonsin ätit och personalen var grym!!! Rekommenderar denna restaurang varm. Kommer komma tillbaka!!!

Datum för besöket: september 2022
Tack Magnus Ö

Resenärer som tittade på Köttmästarn tittade också på

Besökt Köttmästarn? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.