“Riktigt besviken.”

Köttmästarn
Rankad som nr 164 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan

Riktigt besviken. Vi tog in och åt köttfest xtra, köttet var kallt. När vi påpekade det
tog dom ut köttet och värmde på det. Beställer man medium och värmer det en gång till blir det lätt welldone. Kommer inte rekommendera detta ställe till någon.

Datum för besöket: maj 2021
Tack andjon16

Omdömet skrevs 28 mars 2021

Köttfest det är vad en kväll hos köttmästaren tenderar att bli otroligt kunnig personal bra dryckeslista och utsökt kött för här sätts krutet på kvalitet service bara perfekt.

Datum för besöket: mars 2021
Tack tonykY487XM
Omdömet skrevs 22 oktober 2020

Beställde ett bord, vilket aldrig behövdes. restaurangen var helt tomt och när vi gick därifran strax efter 19 var det 20% upptager, dvs 80% ledigt. Servitören var "omtänksam", dvs störande med att komma till oss hela tiden utan att få oss ha en trevlig stund själva. Antar att detär konst dom detta ställe uppenbarligen inte behärskar. Maten var högst 2 av 5 - ätbart men inte mer. Gå någon annanstans helt enkelt. Allt är mediokert, ingen upplevelse - på gränsen till riktigt dåligt helt enkelt!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack unknown1333
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Ett utmärkt val om du gillar kött. Ett himla trevligt ställe med fantastiskt gott käk, mestadels kött, trevlig atmosfär och väldigt serviceminded och trevlig personal. Kan verkligen rekommendera. Inte så stort så vill du vara säker på att få bord ska du nog boka. Gör du via mail.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack 944lenap
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig personal och mysig interiör.Maten var helt fantastisk!!Finns plats för större sällskap.Klart en favorit i Stockholm

Datum för besöket: augusti 2020
Tack MajaDamj

Resenärer som tittade på Köttmästarn tittade också på

Besökt Köttmästarn? Berätta vad du tyckte!