“God mat, trevlig miljö”

Rankad som nr 147 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Hade en affärsmiddag på Köttmästarn och maten fick högsta betyg. Dock kan jag tycka att man kunnat erbjuda en större oxfilébit än 200 gram... Husvinet (Chilenskt) var formidabelt gott och prisvärt, bra service också där vi fick prova olika viner. Trevlig miljö, liten lokal, så se till att boka bord. Kunde haft ett större urval av öl, inga spännande varianter. Pris OK, standard Stockholmsnivå. Lite hög ljusnivå för att kunna ha en normal bordsdiskussion.

Tack O82SHpetere

Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Vi var här för en möhippa och vi blev positivt överraskade då de var mycket mycket serviceminded. De flesta av oss valde oxfilé och en del fick vänta lite längre på maten och de drog genast bort en del på notan så vi fick betala mindre pga väntetiden. Jag själv tog medium rare som var lite mindre stekt än vad jag var van vid men det spelade ingen roll då köttet var av mycket bra kvalitet.

Tack AnnikaFrisk
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Servicen är väldigt bra och mycket professionellt utförd.
Maten är inarbetad i minsta detalj. Köttet smakar riktigt bra och det gör även pommes frittes som nog är bland dom godaste jag ätigt. Potatisen från gotland var riktigt god den också.

Ser fram emot att testa av er oxfile i framtiden. Stark rekommendation.

Tack Tony H
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Bra kött, bra service och mysigt ställe. Inget att klaga på. Förutom att man "delar" bord med andra gäster och på så sätt kan känna sig lite störda när man pratar. Helhet toppen! Gå hit.

Tack Sofie F
Omdömet skrevs 17 april 2018

Skönt mysigt och rustigt !

Bra kvalite på köttet trevlig personal och underbar dekoration.

Måste provas !

Tack Sara M

Resenärer som tittade på Köttmästarn tittade också på

Besökt Köttmästarn? Berätta vad du tyckte!