“God mat ”
Omdöme om Linguini

Linguini
Boka med
Linguini har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 114 av 3 211 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Vasastan
Omdömet skrevs oktober 16 2017 från mobil enhet

Vi fick vänta på vårt bord i 20 minuter efter bokad tid vilket var tråkigt eftersom vi hade en konsert att passa efter middagen. Vongolepastan var god och servicen bra.

1  Tack Annica W

Omdömet skrevs oktober 14 2017 från mobil enhet

Vi har ätit här flera gånger och alltid blivit otroligt nöjda! Lite trångt och stimmigt men det gör stämningen bara mer hemtrevlig och mysig. Jättetrevlig personal och himmelsk mat! Rekommenderas varmt.

Tack Ulricac
Omdömet skrevs oktober 13 2017 från mobil enhet

Åt middag på Linguini ikväll.
Litet, ganska trångt med autentisk italiensk mat av hög kvalitet. Mkt trevlig och proffsig service.
Vi åt pasta med havets läckerheter. Riktigt bra! Och lite olika desserter som var väldigt bra. Tiramisu’n kunde ha varit ännu bättre med lite mer kaffesmak, amaretto eller marsalavin.
Men
Allt som allt - rekommenderas starkt!
Bordsbokning nödvändig då det är ett litet och mycket populärt ställe.

Tack Gunnar N
Omdömet skrevs september 30 2017 från mobil enhet

Besökte som ett par och fick en underbar kväll!
Vi åt pasta Carbobara och en Tortellini tartuffo med perfekt stekt oxfilé medium rare. Som förrätt delade vi på en antipasto misto. Supergod även den! En underbar Ripasso i glasen förgyllde verkligen!
Fantastisk personal i servisen som vi fick en god känsla för direkt. Ett litet misstag ett par minuter in i vår sittning, då vi fick byta bord efter att blivit felplacerade. Detta åtgäldades med varsitt glas bubbel snabbt o enkelt.
Även ett fint samspel med servisen kring mat och även kring deras vinförråd som var precis vid vårt bord.
Vi återkommer med all säkerhet nästa gång vi är i Stockholm igen!

Tack Karin P
Omdömet skrevs september 22 2017 från mobil enhet

Bra italiensk mat i en ganska trång och ljudlig miljö. Välkryddat och bra italiensk vinlista. När man kan sitta ute bör man göra det.

Tack Tastingtraveller

Resenärer som tittade på Linguini tittade också på

Besökt Linguini? Berätta vad du tyckte!