“Mysigt ställe med helt okej mat”
Omdöme om Goteborg

Goteborg
Rankad som nr 291 av 3 432 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 17 augusti 2021 från mobil enhet

Mysigt och trevligt ställe att äta middag på, perfekt läge.
Däremot var maten inte upp till förväntningarna. Maten kändes opersonlig och var helt okej. Ingenting som var överdrivet gott eller man kände sig helt nöjd över. Burratan gick knappt att äta, den smakade inte alls bra. Var hård som en gummiboll och hade en konstig smak, kanske fick jag en dålig. Trevlig personal, lite underbemannade dock vilket märkes på dem.

Datum för besöket: juli 2021
Tack SaraAndersson

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Väldigt dålig service trots att det inte var mycket folk och gått om personal. Ingen kom och frågade om påfyllning av dryck, när vi väl fått beställa dryck hade vi ätit upp. Fel i matbeställningen. Servicepersonalen kändes oerfaren. Synd att upplevelsen var så dålig då maten var god.

Datum för besöket: juli 2021
Tack feliciak694
Omdömet skrevs 6 juni 2021

Riktigt trevlig och hjälpsam personal! God exklusiv mat, vi åt brunch och det var stora portioner och riktigt gott! Inget att klaga på!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack 348mirandaz
Omdömet skrevs 20 maj 2021 från mobil enhet

En helt fantastiskt restaurang men bra service.
Personalen är fantastisk.
Läget är underbart vilket gör att man njuter av den fantastiska maten.

Datum för besöket: april 2021
Tack 590patrics
Omdömet skrevs 9 mars 2021

Vi har ätit här förr och kommer gärna tillbaka för det jättetrevliga läget. De brukar också vara bra på fisk - så också den här gången. En liten Skagen som förrätt; god röra men inte wow (kallt bröd). Men sedan torskrygg med hummer, jordärtskockspuré och spenat. Det var WOW! Med en supergod Chablis! Där skulle jag ha slutit äta. Maken tog en god brownie medan jag tog citronmarängpaj. Stenhård paj som sprätte iväg när jag stack gaffeln i den och rinnande surt inkråm. Trist. Någon ny i köket? Hur som helst en trevlig kväll i stojig miljö men som ändå kändes coronasäkert. Man får tydligen numera också ta med hunden. Trevligt!

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack Charlotte W

Resenärer som tittade på Goteborg tittade också på

Besökt Goteborg? Berätta vad du tyckte!