“Skön stämning”
Omdöme om Goteborg

Goteborg
Boka med
Goteborg har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 247 av 3 473 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Södermalm
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Läget vid kajen är det absolut inget fel på, personalen är rapp och trevlig. Lugna dagar är det frestande att bli sittande och njuta av miljön.
Maten serveras snabbt och vi fann inget att anmärka på förutom att portionerna var mycket små i förhållande till dess pris.

Tack oscar a

Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Göteborg har blivit min kvarterskrog. Har varit där många gånger nu. Funkar året om men är bäst sommarkvällar då solen dränker restaurangen i ljus. Kan vara lite barnvagnsmafiavarning på klientelet.

Tack banditmos
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Restaurangen har ett fantastiskt fint läge vi kanalen och en slussen.
Kan tänka mig att det är helt underbart att sitta här på sommaren och ta en drink och/eller äta.
Gillar alltid när man har ett öppet kök och kan se in på vad dom gör.
Personalen var trevlig och avslappnad.
Maten ligger kanske inte i det riktiga toppskiktet men är absolut riktigt bra.
Helt klart värt en nytt besök och då när det blir lite varmare så man kan sitta ute.

1  Tack Niklas S
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe med god service och lugn stämning! Två av oss den godaste röding någonsin. De andra åt hjort och var också väldigt nöjda. Stället ligger fint, och ser fram emot att återvända till sommaren.

Tack Ulla V
Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Besökte efter världscupen i Hammarbybacken. Knökat med folk men ändock otroligt bra service från lyhörd personal. Att sedan maten var fantastisk höjde upplevelsen ännu mera. En ny favorit!

Tack Linus S

Resenärer som tittade på Goteborg tittade också på

Besökt Goteborg? Berätta vad du tyckte!