“Sommarställe”
Omdöme om Goteborg

Goteborg
Boka med
Goteborg har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 238 av 3 419 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Södermalm
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Restaurangen har ett fantastiskt fint läge vi kanalen och en slussen.
Kan tänka mig att det är helt underbart att sitta här på sommaren och ta en drink och/eller äta.
Gillar alltid när man har ett öppet kök och kan se in på vad dom gör.
Personalen var trevlig och avslappnad.
Maten ligger kanske inte i det riktiga toppskiktet men är absolut riktigt bra.
Helt klart värt en nytt besök och då när det blir lite varmare så man kan sitta ute.

1  Tack Niklas S

Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe med god service och lugn stämning! Två av oss den godaste röding någonsin. De andra åt hjort och var också väldigt nöjda. Stället ligger fint, och ser fram emot att återvända till sommaren.

Tack Ulla V
Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Besökte efter världscupen i Hammarbybacken. Knökat med folk men ändock otroligt bra service från lyhörd personal. Att sedan maten var fantastisk höjde upplevelsen ännu mera. En ny favorit!

Tack Linus S
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Restaurang som ändrar meny och råvaror efter säsong. Mycket god mat samt en trevlig atmosfär. Trevligt barhäng på sommaren!

Tack Johan N
Omdömet skrevs 23 november 2017 från mobil enhet

Trevligt inredd resturang som ligger fint i Hammarby Sjöstad. Svårt med parkering nära men finns större parkeringar vid MAX och COOP .
Meny har ett fåtal rätter men stort spann så något kan nog passa de flesta. Maten var hyggligt bra. Väldigt lagom i smakerna.

Tack Per H

Resenärer som tittade på Goteborg tittade också på

Besökt Goteborg? Berätta vad du tyckte!