“Supergod lunch”
Omdöme om Da Peppe Ristorante

Da Peppe Ristorante
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Da Peppe Ristorante har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 132 av 3 494 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: I Gamla Stan och Vasastan hittar ni våra restauranger med äkta italiensk meny. God mat med anor från Italien tillsammans med en autentisk miljö skapar Ristorante da Peppe och Ristorante Da Peppe Due en unik matupplevelse. Vårt läge i Gamla Stan och Vasastan passar perfekt för en givande affärslunch tillsammans med kollegorna.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi åt en jättegod pastarätt med Karl-Johan och tryffelsås. Vi drack ett Nero Davola till. Trevlig personal och mysig stämning

Tack klaraslena

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Underbar mat och fantastisk personal. Väl värt varenda öre Kommer definitivt att besöka restaurangen igen.

Tack Christina B
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Helt enkelt den godaste Carbonara vi någonsin har smakat, serverad av mycket trevlig personal i en fin miljö i hjärtat av vår vackra huvudstad!

Tack PerAnnikan
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig italienare i gamla stan. Var lugnt när vi var där så maten kom in snabbt. Vi valde två olika upplägg av tre rätters och alla rätter levererade (vitlöksbrödet något torrt). Oxfilén bad jag om medium/rare vilket de hanterade fint. Gott vin, mysig lokal och trevlig servitör gör att vi rekommenderar detta ställe till andra.

1  Tack Plan714
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Varmt välkomnande och trevlig miljö. Förrätterna kom snabbt på bordet och smakade mycket bra, carpaccio samt husets sallad. Husets vin fungerade fint. Dock var brödet delvis svart och smakade bränt. Varmrätterna, oxfilé samt kalventrecoten var torra och smaklösa som skosulor och medföljande potatis ( halva bakade potatisar) var också torra och smaklösa. Efterrätten , Tiramisu, smakade ok men var ingen snakupplevelse. De flesta i personalen kändes inte personliga utan mest stressade att hinna få in nya gäster och gå ut de gamla. Pastarätterna såg goda ut så det kanske är det som ska ätas på denna restaurang. Tyvärr blir det inget återbesök då spontansången i restaurangen uppskattades :)

Tack PederH72

Resenärer som tittade på Da Peppe Ristorante tittade också på

Besökt Da Peppe Ristorante? Berätta vad du tyckte!