“Går endast hit numera”

Redninja Sushibar
Rankad som nr 639 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Område: Kungsholmen

Sushin är oslagbart god för denna prisklass. Bitarna smälter i munnen och smakerna är så fina. Har blivit beroende av sushi och går numera endast hit. Trots att servicen inte är nämnvärd och man behöver betala 10kr för en extra liten soja vid taket away. Den får ändå högsta poäng för när jag väl äter den är den så god att jag struntar i vem som serverat mig den.

Datum för besöket: mars 2021
Tack amanda1daniel

Omdömet skrevs 4 juni 2019

Sushi är bra och kocken är trevlig men inte servicen, vilket det förstör hela upplevelse.
Riktigt tråkigt!

Datum för besöket: juni 2019
Tack C J
Omdömet skrevs 17 maj 2019

Alltid väldigt hög kvalitet på råvarorna. Trevlig service. Har ätit sushi på andra ställen på Kungsholmen men det här är helt klart det bästa och för vad man får så är det prisvärt.

Datum för besöket: maj 2019
Tack bodicane
Omdömet skrevs 25 mars 2019

Enda stället jag återkommer till om och om igen, har fått vänner som inte äter sushi att börja äta det. De har otroligt goda sushisorter, världens fräschaste råvaror, vackra upplägg, mycket smaker och många alternativ.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Jenny S
Omdömet skrevs 14 mars 2019 från mobil enhet

Väldigt snygg och fräsch sushi. Kan ta lite tid men väl värt väntan. Provade deras cheese bitar. De var riktigt supergoda. Nytt för mig och väldigt spännande att prova. Kommer definitivt att äta igen. Delade på sushi och yakiniku som snavade precis så gott som den ska. Misosoppan var i blaskigaste laget. Kanske bara dåligt omrörd. Sammanfattningsvis vacker och läcker japankäk! Rekommenderas! T

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack ullao218

Resenärer som tittade på Redninja Sushibar tittade också på

Besökt Redninja Sushibar? Berätta vad du tyckte!